Gunnarnord Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har en BenqSiemens EF81. Der må jeg både ha en jad og en jar-fil for å installere ett program. Mange ganger får jeg bare en jar-fil nå jeg laster ned et program eller en fil. Hva er grunnen til dette? Og hvordan får jeg jad-filen? Hva er egentlig forskjellen på disse to filene? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 er ikke helt sikker på alle spørsmålene dine, men jeg vet at den filen du trenger for å bruke programmet/spillet er jar-filen. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Du trenger bare .jar filen! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Da jeg hadde Siemens S55 m.fl. så trengte jeg både jar og jad filer til å kjøre en applikasjon. Med Sony Ericsson trenger du bare Jar filen. Kan tenke meg uten for mye Googling at Jar er en kjørbar fil og jad er en hjelpefil for noen telefoner. Hovedkodinga ligger i hvert fall i jar filen om du sammeligner størrelsen på disse to filene. Lenke til kommentar
Gunnarnord Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Er nok bare en hjelpefil ja. Fant til slutt et program som laget jad-filer fra jar-filer dermed ble problemet løst for min del. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er nok bare en hjelpefil ja. Fant til slutt et program som laget jad-filer fra jar-filer dermed ble problemet løst for min del. 7894048[/snapback] Dele med oss andre ? Lenke til kommentar
Gunnarnord Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Her er link til programmet jeg brukte: http://www.softpedia.com/get/Internet/Tele.../JADMaker.shtml Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ser bra ut Flott trengte faktisk noe slikt. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hm, tror jar virker uten jad på nokia med series 40v3. (Hvis noen lurte.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå