Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

burde seksuell lavalder være 15 år?

Rambo116

Anbefalte innlegg

Veldig gøyal topic.

Seksual leve alder.

Har vi ikke diskutert dette i 5 like tråder ?

7889339[/snapback]

Viss man leser alt så virker det som topicen mener at leve alderen på sex bør settes til 15år :p

Viss man har levd 20år med sex... får man bot da? :p

Jeg holdt meg til jeg var 17 :p

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For guttenes piczosider er så mye mer modne?

7902974[/snapback]

I forhold til de jeg har sett, er flertallet av jentenes sider mer utfylt med slik ja.

Dette var bare et eksempel uansett ,jeg sier ikke at bare fordi det finnes slike sider er alle jenter umodne, men at det virker ikke som om gutter er mindre modne enn jentene i den alderen. Selfølgelig vil det være noen som er modnere enn andre, men det går på tvers av kjønnene.

Lenke til kommentar

For å bygge videre på mitt innlegg, hvor jeg uttaler meg på grunnlag av medelever, så har de modne menneskene stort sett ikke en piczoside de oppdaterer jevnt og bruker mye tid på.

Lenke til kommentar
hvilket betyr at jeg klassifiseres som umoden og ikke i stand til å ha sex?

7906119[/snapback]

Nei, for du er flink til å skrive. Dessuten har jeg aldri ment at man kan dømme noens mentale modenhet etter piczosiden, det gir bare som oftest en god pekepinn, har jeg erfart. men regler har unntak, som det så flott heter.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
hvilket betyr at jeg klassifiseres som umoden og ikke i stand til å ha sex?

7906119[/snapback]

Nei, for du er flink til å skrive. Dessuten har jeg aldri ment at man kan dømme noens mentale modenhet etter piczosiden, det gir bare som oftest en god pekepinn, har jeg erfart. men regler har unntak, som det så flott heter.

7906370[/snapback]

I korte trekk, ja.

7906396[/snapback]

Så, da har jeg lært at for å ha sex kan man ikke ha piczoside, eller man må iallefall skrive bra :!: fint med ny lærdom :p

Lenke til kommentar

flere tegn på modehet da? ikke skrive dialekt på msn / sms? Ikke snakke med ukjente på nettby / blink / snadder? ikke spise sjokolade?(det er jo noe Alle fjortisjenter gjør, er det da umodent?)

Neida, tuller bare

topicen var jo egentlig alder ... men iallefall syns jeg det er tull å sette den ned til 15. Jeg er i allefall glad for å ha et år til på meg før jeg "må" stresse :p

Endret av Chelett
Lenke til kommentar
flere tegn på modehet da? ikke skrive dialekt på msn / sms? Ikke snakke med ukjente på nettby / blink / snadder? ikke spise sjokolade?(det er jo noe Alle fjortisjenter gjør, er det da umodent?)

Neida, tuller bare

topicen var jo egentlig alder ... men iallefall syns jeg det er tull å sette den ned til 15. Jeg er i allefall glad for å ha et år til på meg før jeg "må" stresse :p

7906647[/snapback]

No offense, men piczosider er guds forbannelse til menneskeheten. En slags Lucifer den andre, om du vil.

Hvorvidt din piczoside definerer deg som umoden eller ei, skal jeg ikke uttale meg om. Faktum er at meningmann ikke aner hva som er pent på en webside (mange webdesignere ser heller ikke ut til å vite dette). Problemet er ikke at piczosider er stygge, problemet er at majoriteten av piczobrukere bruker tjenesten til å selvproklamere seg selv som menneskelig avskum (jeg snakker ikke om deg her, les denne setningen på nytt om du blir sur) som bruker ungdomstiden sin på å misbruke sin egen kropp på det groveste og i tillegg mister all selvrespekt ved å la seg bli plukket opp av en hvilken som helst volvokjørende bygdetulling. Dette blir et større og større sosialt problem, da panikkpulingen ser ut til å slå inn tidligere og tidligere. Og faktum er at jo nærmere prepubertal alder den seksuelle lavalderen er, jo lavere skyves grensen for sosialt akseptert seksuell aktivitet.

Endret av Marley
Lenke til kommentar

Neida, tuller bare

7906647[/snapback]

No offense, men piczosider er guds forbannelse til menneskeheten. En slags Lucifer den andre, om du vil.

Hvorvidt din piczoside definerer deg som umoden eller ei, skal jeg ikke uttale meg om. Faktum er at meningmann ikke aner hva som er pent på en webside (mange webdesignere ser heller ikke ut til å vite dette). Problemet er ikke at piczosider er stygge, problemet er at majoriteten av piczobrukere bruker tjenesten til å selvproklamere seg selv som menneskelig avskum (jeg snakker ikke om deg her, les denne setningen på nytt om du blir sur) som bruker ungdomstiden sin på å misbruke sin egen kropp på det groveste og i tillegg mister all selvrespekt ved å la seg bli plukket opp av en hvilken som helst volvokjørende bygdetulling. Dette blir et større og større sosialt problem, da panikkpulingen ser ut til å slå inn tidligere og tidligere. Og faktum er at jo nærmere prepubertal alder den seksuelle lavalderen er, jo lavere skyves grensen for sosialt akseptert seksuell aktivitet.

7906743[/snapback]

jeg trengte ikke å lese setninga på nytt for å ikke bli sur :) selv synes jeg at en normal piczoside ikke har noe særlig å gjøre med debutalderen, men bortsett fra det er enig i det du sier om panikkpuling. Kjenner igjen flere jeg kjenner i det der.

volvokjørende bygdetulling? :!: dagens :p

Lenke til kommentar
Du tok poenget. Jeg ser mange 22-åringer som skamløst plukker opp 14-åringer på skolen.

7907076[/snapback]

Jeg går på Vardal, og har sett nok av det! Det er noen "problemunger" på skolen som jeg ofte ser bli med inn i 240`n til hæn Kåre fra Toten.

Blir så oppgitt! Vet ikke hvem som er mest desperat jeg...

Endret av anietsoj
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...