Gå til innhold

Nye Patoser er straks innkjøpt!

Brian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grattis!

Du kommer nok ikke til å angre!!

7884570[/snapback]

Takker, tror de er bra selv også, har iallefall bare hørt positiv omtale av de uansett hvor jeg leter.

Men selger vil ha forskuddsbetaling. Lurer på hvor sikkert det er egentlig; har aldri handlet på finn.no før. Må jeg betale noe for finn sin betalingsgaranti?

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Jeg ville ikke brukt payex har brukt det før og virker veldig userriøst.

Men vet ikke om andre alternativer.

Det beste er nok å hente de og betale da

7884641[/snapback]

Ja tror det men siden det er langt unna så er ikke det noen mulighet. Han tilbydde seg å betale 1/3 av frakten i tillegg da, og virket seriøs. Så jeg tror bare jeg tar sjansen. :)

Lenke til kommentar
Ja, man har ikke så mye valg egentlig.

Men du kan jo si at du kan betale 1/2 på forskudd og resten når du har fått høyttaleren

7884672[/snapback]

Ja, det hadde jeg ikke tenkt på. Kan høre med han da, er bare så surt å bli svindelt. En kan jo aldri vite. :)

Lenke til kommentar

Det er en sjangse man må ta på sånne ting.

De fleste er jo ærlige, men den gangen man møter en som ikke er det er det ganske kjederlig.

Jeg følte meg ganske lurt for noen uker siden.

Kjøpte meg ny cdspiller, selger sa at nypris 10,00 no som viste seg å være feil. Det var egentlig 6,500! Så da fikk jeg 1000,- i avslag. Da hadde jeg "flaks" :)

Lenke til kommentar
Det er en sjangse man må ta på sånne ting.

De fleste er jo ærlige, men den gangen man møter en som ikke er det er det ganske kjederlig.

Jeg følte meg ganske lurt for noen uker siden.

Kjøpte meg ny cdspiller, selger sa at nypris 10,00 no som viste seg å være feil. Det var egentlig 6,500! Så da fikk jeg 1000,- i avslag. Da hadde jeg "flaks" :)

7884759[/snapback]

hehe, du var utrolig heldig der da. Men ja, det er utrolig synd den dagen du møter på slike. Har hørt om noen få personer som hadde blitt svindelt før på finn.no. Sendte mail til han og spurte nå, så om han er seriøs vil jeg tro at det ikke er noen problemer med å dele opp betalingen.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...