anal_fabet Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har flytta inn i ny hybel og der kobles vi på nettet gjennom 2 routere. Den jeg kobler meg på er en MSI RG54G3 router som videre kobles på en D-Link DI-624+. Hvordan fikser jeg slik at jeg kan bruke utorrent skikkelig? har fått inntrykk av at det har noe med subnet mask å gjøre, den er satt til 255.255.255.0 på begge routerne nå (standard). Noen som har vert borti dette før som kan styre meg i rett retning? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Du må vel åpne porten i begge Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Du må sette opp "port forwarding" i begge ruterne. 1. Velg en port for uTorrent. (Options, ....) 2. Sett opp den ruteren du er tilkoblet (MSI) til å "forwarde" denne porten til din PC. 3. Sett opp den "ytterste" ruteren (D-Link) til å "forwarde" denne porten til MSI-ruteren. Tungvint .... Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Har testa litt port forwarding og kikka en del på www.portforward.com men ingenting som funker av det de sier jeg skal gjøre. Kan det ha noe å si at begge routerne er satt opp med subnet mask til 255.255.255.0? Burde den ytterste være satt til til 255.255.0.0? Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det har ingenting å si for dette problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå