smetho Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 FÅr ikke koblet meg til noen sider i USA nå. Heller ikke msn. Er det andre som har samme problem, eller bare stakkar lille meg? Husker lignende symtomer for en tid tilbake da de hadde dette bruddet sitt. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 jesssss... satt stusset på det samme akkuratt nå.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Noe mer info? Har dere Telenor ADSL? Gjelder det andre tilbydere? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Samme problem her. Lenke til kommentar
CPU Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg satt å spillte WarcraftIII på battle.net å ble disconnected. Nå kommer jeg ikke inn igjen. Blir så forbanna!! Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 og værst av alt får ikke spilt CS eller Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 telenor adsl her også.. men whoops der funka den vist igjen.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Jepp, der var det tilbake....*puste lettet ut* Kjennte abstinensene komme siiiigende der ja! Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 og værst av alt får ikke spilt CS eller Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Her er det fremdeles problemer :sad: Telenor ADSL jeg også, noen andre som framdeles sliter? Lenke til kommentar
hwl Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Har Nextgentel og jeg sleit med mye etter nix pluss alt i telenor sitt nett for 30min siden, men nå funker det fint igjen. [ Denne Melding var redigert av: hwl på 2002-12-02 22:50 ] Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 proxy.online.no port 8080 <-- Da den såkalte kabelen i "vannet" hadde røket funka proxy og. :smile: Funker gull hos meg => Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå