Gå til innhold

Godt skjermkort?

s3bbey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"SE" er vanligvis en nedstripet utgave av et kort, selv om navnet skulle tilsi noe annet.

Disse "Special Edition" kortene utstyres også ofte med mye minne (512Meg som dette) for å lure ukyndige til å tro at dette er veldig bra.

Fant ingen slike kort i prisguiden, men med mindre de koster skitt og ingenting, ser jeg absolutt ingen grunn til heller å spare til X1950PRO til rundt 1500,- som sannsynligvis har seilt inn til å bli det kortet som gir mest "bang for the buck" noensinne...

Lenke til kommentar
Er x1650SE 512 et godt skjermkort? Litt i tvil!

7884454[/snapback]

Jada ! Det har både utganger og mikro chips. Så det ruuuler !

Alvorlig talt... Hva skal det brukes til ?

Hvilken maskin skal det plasseres i ?

Utgangspunktet er: NEi, det er dårlig. 8800 GTX/GTS, 1950 Pro og 1950xt er bra.

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

7886326[/snapback]

Hva forskjell gjør det? Jeg fikk det svaret jeg ville ha.... Ingen har dødd vel? Get a life!

Lenke til kommentar
Hva forskjell gjør det? Jeg fikk det svaret jeg ville ha.... Ingen har dødd vel?  Get a life!

7890603[/snapback]

Forskjellen ligger i at andre med samme spørsmål som deg vil lettere kunne finne frem til tråden og få hjelp, samt at de som kan bidra med hjelp finner den. Vi har som nemt i oppfordringen postet av darkness over regler for bruk av emnefelt på akkurat dette grunnlaget.

Da du selv sier du har fått svar kan vi like godt stenge tråden.

Har du for øvrig kommentarer på moderator/admin innlegg eller handlinger tas dette over PM og ikke i forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...