Jester7 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hjelp! Har trålet div. forum etter en TV som dekker mine behov. Har foreløpig kommet fram til nevnte TV fra FSC. Er den noe tess? Ikke kom med svar hvis du ikke har prøvd den selv. Er også interessert i andre TVer i samme prisklasse 37"-40" Helst LCD, da jeg skal bruke den mot PC. 1:1 Pix. map. er et must. Link: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=73472 Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Har bestillt en idag fra mpx. 10298 inkl frakt. Brodern har den forrige modellen Fujitsu-Siemens VQ40-1 og er godt fornøyd med den. Eller kan du jo ta en titt på dette svenske forumet: http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=143402 Den skal også klare 1:1 Pix. map via vga og hdmi. Endret 14. februar 2007 av superrune2 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Er stor fornøyd med denne tv'n så langt, sliter litt med 1080i på den, som jeg har laget en tråd om, kan j hende det løser seg da. Men ellers storfornøyd, sett en del filmer i 720p og er virkelig knall brae saker! Pluss: -Billig -Stilren (fin å se på) -Fine menyer -Bra bilde er meget fornøyd med det i forhold til pris!! -God Tv Tuner til analoge signaler!! -Dual Tv tuner -Ok fjernkontroll -Fin til PC (spill også) -Ok lyd (til skjulte høytalere og være) -GOD TV MYE FOR PENGENE! Minuser: -Litt bakgrunns skjær i hjørnene på sort bilde i mørkt rom -Kan være litt mørk i enkelte filmer (Kan være mine instillinger) Er alt i alt veldig fornøyd med tv'n har ikke hatt noen baktanker med å ha kjøpt den, er en flott tv! Anbefales på det varmeste! Var også veldig usikker da jeg kjøpte den ettersom at jeg ikke fant noen tester eller folk som hadde skrevet noe om den men det var absolutt ikke noe og uroe seg for, var ett godt kjøp. 10990kr Ferdig levert fra MPX. Edit så at VQ40-2 kun har 1 analog tv tuner, så er nok VQ40-1 jeg har da. Mvh ITW Endret 14. februar 2007 av Itw Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg har modellen med 2 tunere. Og jeg er ikke i tvil om at dette var et godt kjøp. Det er riktig som de oven sier. Jeg bruker den nesten mer til PC-skjerm enn til TV.. og jeg er grisefornøyd med skjermbildet.. Det føles som kvalitet fra ende til annen.. Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Takk for tilbakemeldinger. Har lest en del på det svenske forumet og ikke direkte skremt av det de skriver der. Regner med at jeg bestiller en sånn snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå