Gå til innhold

Får ikke kjørt gjenopprettingscd.

Anbefalte innlegg

Hei.

Vet ikke om dette er riktig forum, men here goes (Bare bytt hvis det er feil)

her om dagen satt jeg og spilte et pc spill. Min mor kom opp og jeg skulle egentlig jobbe så jeg trykka inn av knappen og slapp, og da begynte den å skru av normalt. Men så ble den plutselig skrudd av fort. Når jeg skrur på igjen så kommer det bluescreen og den går i en loop. Jeg forsøker å kjøre i sikkerhetsmodus til ingen nytte. Etter en stund stopper pcn opp når jeg velger hvilken modus jeg vil kjøre, så der kommer jeg ikke lenger. I dag bestemte jeg meg for å ta den tunge avgjørelsen. Jeg måtte formatere og miste alle filmene, brushene, fontene og spillene mine. Men når jeg kjører gjenopprettingscdn så står det at den starter med reinnstall, men etter en kort stund står det noe om at drive kunne ikke finnes eller ikke var kompitabel. Jeg trykker ok og pcn skrur seg av. Det samme skjer flere ganger. Med andre ord, så får jeg ikke formatert, og derfor kan jeg ikke jobbe med skolearbeid som krever pc på skolen. Er dette et software problem? Hvis det er det kan min onkel hjelpe meg. Men hvis det er et hardware problem burde jeg levere den inn da? Kjøpte fra mpx.no:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=75291

det fulgte ikke med vista da jeg kjøpte den og jeg kjører (eller skal jeg si "kjørte"?) windows XP home SP2.

Er veldig desperat da dette er et surt problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...