buzo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg fikk Vista Premium i dag. Funker bra. Jeg har en Xbox 360, og ett vanlig CRT- 32" tv. Man kan vel bruke 360'en som en 'extender' til pc'en. Men jeg lurer på om jeg kan kjøpe sånn USB- tv kort til pc'en, også kjøre bildet over til tv? Via nettverket? Jeg har alt koblet sammen via en ruter. Kanskje litt kronglete forklart. Eller må man kjøre tv-ut fra pc'en for å få bilde? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg fikk Vista Premium i dag. Funker bra. Jeg har en Xbox 360, og ett vanlig CRT- 32" tv. Man kan vel bruke 360'en som en 'extender' til pc'en. Men jeg lurer på om jeg kan kjøpe sånn USB- tv kort til pc'en, også kjøre bildet over til tv? Via nettverket? Jeg har alt koblet sammen via en ruter. Kanskje litt kronglete forklart. Eller må man kjøre tv-ut fra pc'en for å få bilde? 7884217[/snapback] Hvilke utganger har du på pcen din, og det samme på tven? (Tven har vel mest sannsynlig s-video, men pc er umulig å vite.) Lenke til kommentar
buzo Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg tror jeg har bare kompositt utgang på skjermkortet på pc'en. Har prøvd å koble til med den før, å det blir ikke noe særlig bra på crt tv. Men jeg tenkte at jeg kunne kjøre det via 360'en, og dermed få full nytte av de funksjonene som ligger i Media Center? Har lest noe om EPG, eller hva det var, (electronic program guide?) vil gjerne få til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå