Gå til innhold

Hjelp med Vista media center

buzo

Anbefalte innlegg

Jeg fikk Vista Premium i dag. Funker bra. Jeg har en Xbox 360, og ett vanlig CRT- 32" tv. Man kan vel bruke 360'en som en 'extender' til pc'en. Men jeg lurer på om jeg kan kjøpe sånn USB- tv kort til pc'en, også kjøre bildet over til tv? Via nettverket? Jeg har alt koblet sammen via en ruter. Kanskje litt kronglete forklart. Eller må man kjøre tv-ut fra pc'en for å få bilde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk Vista Premium i dag. Funker bra. Jeg har en Xbox 360, og ett vanlig CRT- 32" tv. Man kan vel bruke 360'en som en 'extender' til pc'en. Men jeg lurer på om jeg kan kjøpe sånn USB- tv kort til pc'en, også kjøre bildet over til tv? Via nettverket? Jeg har alt koblet sammen via en ruter. Kanskje litt kronglete forklart. Eller må man kjøre tv-ut fra pc'en for å få bilde?

7884217[/snapback]

Hvilke utganger har du på pcen din, og det samme på tven? (Tven har vel mest sannsynlig s-video, men pc er umulig å vite.)

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har bare kompositt utgang på skjermkortet på pc'en. Har prøvd å koble til med den før, å det blir ikke noe særlig bra på crt tv. Men jeg tenkte at jeg kunne kjøre det via 360'en, og dermed få full nytte av de funksjonene som ligger i Media Center? Har lest noe om EPG, eller hva det var, (electronic program guide?) vil gjerne få til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...