Petoah Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Heisann! Jeg har nå snakket med Insomnium gitaristen og vokalisten/bassisten! Link: http://www.freebok.net/books/insomniu/view.html *Det er jeg som er Petter H. Den beste følelsen i verden! Føles jævli digg... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Imponerende, snakka med noen bandmedlemmer via en gjestebok... Endret 6. februar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er den diggeste følelsen ever! Gled inn i en lykkerus da -jeg- fikk svar av Lord K. i The Project Hate! Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Imponerende, snakka med noen bandmedlemmer via en gjestebok... aner jeg et snev av sarkasme..? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Husker da jeg fikk en kopi av autografene til alle spillerne i ManU... Sov ikke på en uke. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Husker da jeg fikk en kopi av autografene til alle spillerne i ManU... Sov ikke på en uke. 7884176[/snapback] Var det kopiert opp? Altså ikke originalt? Lenke til kommentar
manowar2k Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Har snakket med dem mange ganger via gjesteboken jeg også. Ikke det at det er store greiene, men de har i det minste hørt meg. Insomnium er sinnsykt konge, beste bandet jeg noen gang har hørt. Name: Jetmund Fure Message: Thank you for delivering the best music ever created. I hope you'll visit Norway/Sweden soon, many people are waiting to see you. Keep the good work going and develop your music. Hope to see you soon in Norway! \m/ Sunday, January 28, 2007 2:39:17 AM Answer: Thanks a lot! We sure hope too to get to Norway as well! Let's see what happens! -VF VF står da for Ville Friman, som spiller gitar i Insomnium. Endret 14. februar 2007 av manowar2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå