Gå til innhold

kan du hjelpe emg alge trening/kosthold opsett`?

Anbefalte innlegg

hei jeg er en gut på 16 år er 170 høy, er tynnere en de fleste jenter og veger 50kg. jeg har lyst å bli mer muskeløs og lurte på om noen kunne hjelpe meg sette opp et trening/kosthold plan for å bygge muskler. alle liker å komentere att jeg er så tynn så jeg håpet noen her kunne jelpe meg. jeg vil ha en plan med hvor mye jeg skall trene hver dag. hva jeg skall spise. og eventluelyt hav kosttilskud jeg skall bruke.

jeg vill ha en plan om hva jeg skall jøre på hva klokke slett foreksempel 07:00 mandag 100 armhevinger og 100 situps etterfulgt av en protein shake og derreter mat 03:00 150 armhevinger og 200 sittups etterfulgt av myse protein e og derreter mat.. osv.. san som det eller hva jeg skall jør håper på hjelp takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Situps og pushups vil ikke gjøre deg større.

Bruk opp alle lommepengene på treningstudio og tren hardt og spis mye.

Prøv å få i deg ca. 125g proteiner, 1900kcal-2000 hver dag og mye sunnt fett og karbohydratr.

Prøv å spis hver 3 time, 5-6 ganger om dagen.

Lenke til kommentar
hehe pusups osv.. var bare ett exempel:P

7885185[/snapback]

Ja, men for at musklene skal vokse må vektmotstand til (dette er utenom forskjellige chins, pullups og dips).

7885202[/snapback]

Er bare nysgjerrig. Mener du virkelig at ikke musklene vokser ved kun egen kroppsvekt? Hadde vært morsomt med en link.

Lenke til kommentar

Du kan foreløpig drite i kosttilskudd, sats heller på et sunt kosthold.

Spis hver 3. time. Ergo 6-7 ganger om dagen.

Armhevinger og pushups vil ikke gjøre deg noe særlig større - naviger heller snuten mot nærmeste treningssenter, få en instruktør til å sette opp et program til deg.

Ikke tren hver dag, du trenger restitusjon. Tren f.eks 3-4 ganger i uken.

Sov minst 8 timer hver natt.

Og igjen, spis maten din!

Lenke til kommentar

7885185[/snapback]

Ja, men for at musklene skal vokse må vektmotstand til (dette er utenom forskjellige chins, pullups og dips).

7885202[/snapback]

Er bare nysgjerrig. Mener du virkelig at ikke musklene vokser ved kun egen kroppsvekt? Hadde vært morsomt med en link.

7886411[/snapback]

Du vokser ikke noe av pushups osv fordi man trenger VEKT motstand for å vokse, men du kan vokse bra med chins og dips som er egen kroppsvekt øvelser.

Lenke til kommentar

7885185[/snapback]

7885202[/snapback]

7886411[/snapback]

Du vokser ikke noe av pushups osv fordi man trenger VEKT motstand for å vokse, men du kan vokse bra med chins og dips som er egen kroppsvekt øvelser.

7886743[/snapback]

Hadde vært morsomt med en link. For å være ærlig er det det største pisspreiket jeg har hørt :whistle:

En bryter ned muskelfibrer like bra med armhevinger som med chins/dips. Ergo muskelen vokser når en trener armhevinger :innocent:

Lenke til kommentar
Hadde vært morsomt med en link. For å være ærlig er det det største pisspreiket jeg har hørt :whistle:

En bryter ned muskelfibrer like bra med armhevinger som med chins/dips. Ergo muskelen vokser når en trener armhevinger  :innocent:

7886851[/snapback]

Jaja, som du vil.

Tren mange armhevninger og så skal jeg se om du har fått resultater etter noen mnd.. . .

Endret av DNA
Lenke til kommentar

En bryter ned muskelfibrer like bra med armhevinger som med chins/dips. Ergo muskelen vokser når en trener armhevinger  :innocent:

7886851[/snapback]

Jaja, som du vil.

Tren mange armhevninger og så skal jeg se om du har fått resultater etter noen mnd.. . .

7886934[/snapback]

Noen som føler seg utklassert? Bare ta det med ro. Mange folk pleier å kverrulere seg bort etter de ser de har blitt slått. :w00t:

Lenke til kommentar
Noen som føler seg utklassert? Bare ta det med ro. Mange folk pleier å kverrulere seg bort etter de ser de har blitt slått.    :w00t:

7887031[/snapback]

Edit: Trodde du var trådstarter. Mente du meg eller han? Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...