Angeloo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei! Jeg har sett ymse brukererfaringer når det gjelder netshop. Jeg vurderer nemlig å kjøpe Znote 6214W, og i den anledning lurer jeg på om netshop er så dårlig på kundeservice som en del gir uttrykk for? (Er en del av whitebox-"ofrene" - vil forsikre meg om at neste kjøp ikke blir en like stor bommert. Sett stor pris på alle svar!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Du legger an til en ny hetserunde, og burde kanskje postet i tråden som tar for seg diskusjon av web-butikker. Jeg for min del synes Netshop er både fine og flinke. Neste? Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Hei! Jeg har sett ymse brukererfaringer når det gjelder netshop. Jeg vurderer nemlig å kjøpe Znote 6214W, og i den anledning lurer jeg på om netshop er så dårlig på kundeservice som en del gir uttrykk for? (Er en del av whitebox-"ofrene" - vil forsikre meg om at neste kjøp ikke blir en like stor bommert. Sett stor pris på alle svar!) 7883978[/snapback] Jeg kjøpte en shuttle hos de.. Den røk(noe shuttle gjør ofte desverre). Sendte den inn, men fikk beskjed om at garanti ikke gjaldt siden de mente jeg hadde pakket den for dårlig.. Kranglet mye med de, men det endte opp med at jeg fremdeles har en ødelagt shuttle stående i skapet.. min oppfordring: STYR UNNA, drittselskap Endret 6. februar 2007 av Steinar2k Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har hatt litt trøbbel med NetshopOslo, men det er nesten oppklart nå. Syns kundeservice på Kalbakken behandlet meg dårlig. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Blablabla "Jeg liker det" "Jeg liker det ikke" "Men jeg liker det jo!" "Ja, men jeg syntes det var noe dritt" OSV! Mine erfaringer: - Kjappe svar på mail (1-2 timer rundt kl 13:00 på en mandag) - Kjapp levering (2 dagers postgang til Drammensområdet, 3 dagers totalt levering ved bestilling seint på dagen) - Grei service/support. Leverte defekt rambrikke. Gjorde min del av jobben, sa ifra med en gang per mail, pakket varen godt (tar alltid vare på avsenders innpakning slik at jeg kan sende varen tilbake i eksakt sammen eske og med eksakt samme polstring) og sendte den dagen etter. - Noe trege til å godkjenne returvare og sende ny. Tok ca 8 dager (+ postgang fra meg til dem, regner denne til ca 2 dager, pakke postet kl 12.00 en dag tidlig i uka, så ca 10 dager alt i alt). "Men jeg hadde ikke de samme erfaringene" "Men det han sier stemmer, du som forbruker har også noen plikter" Dette kan vi diskutere lenge tror jeg! :!: Samma regla hver gang, noen er fornøyde, andre ikke. Googler du en nettbutikk + "dårlig service" så dukker det alltid opp noe for å si det sånn! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har litt blandede følelser på servicen nå som jeg hadde et defekt hovedkort. Kjøpte en ordre på rundt 10K, og hadde strengt tatt forventet bedre behandling. De som skulle ta for seg reklamasjonen visste tydeligvis ikke alt om hva de drev med for å si det sånn... + for kjapp levering og greie priser. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Komplett, psdata og netshop er noen av de mest seriøse nettbutikkene, og jeg ville ikke tenkt så mye på at du står i fare for å få dårlig service. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Utrykk for?. Foreslår at du sr hvor du poster neste gang Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg kjøpte en shuttle hos de.. Den røk(noe shuttle gjør ofte desverre).Sendte den inn, men fikk beskjed om at garanti ikke gjaldt siden de mente jeg hadde pakket den for dårlig.. Kranglet mye med de, men det endte opp med at jeg fremdeles har en ødelagt shuttle stående i skapet.. min oppfordring: STYR UNNA, drittselskap 7884055[/snapback] Netshop har jo helt rett her, du bruker ikke garanti, men reklamasjonsretten. Snakk med dem og si at du vil reklamere. Så blir det nok en løsning. Reklamasjon og garanti er 2 forskjellige ting. Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Netshop vet dessverre ikke hva reklamasjon er. Reklamerer nå på en mobil og går dessverre ikke kirkefritt. De har prøvd seg på flere ting for å prøve å unngå å betale servicekostnader, men til slutt innhenter loven de. Her får du absolutt ikke bra service når man må forklare personer som jobber der er hva forbrukerkjøpsloven er. Netshop sitt svar på min telefon henvendelse var "kjøp deg en ny telefon, det blir lettere for deg". Slike ting gjør meg kvalm............ Lenke til kommentar
astros Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 jeg kjøpte en hiper 580w for et år siden og den tok fyr for et par dage siden.kjørte til NetshopOslo fikk en ny med det samme. Men hvis de sage det der til tmbn ville jeg vuder om jeg skulle fine en anden webshop og kjøpe fra. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg har én erfaring med dem, og det er en retursak. Den brukte de 3 måneder på. Leverte inn i begynnelsen av mai, fikk tilbake i august. Hurra! Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Har handlet en del forskjellige ting der. Litt på nettet og litt i butikken deres. Har ennå ikke opplevd et problem, og derfor ingen retur. Butikken deres på Kaldbakken var bra. Fikk meget god hjelp. [edit] Jeg anbefaler netshop. Ingen dårlige erfaringer på kanskje 10 kjøp. Sjekk erfaringene på HW sin webshop-guide. BTW Netshop og Whitebox er overhode ikke samme type butikk. Som _Sindre_ sier er de blandt de mest seriøser i landet. Endret 10. februar 2007 av IceDale Lenke til kommentar
larsg Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei! Jeg har sett ymse brukererfaringer når det gjelder netshop. Jeg vurderer nemlig å kjøpe Znote 6214W, og i den anledning lurer jeg på om netshop er så dårlig på kundeservice som en del gir uttrykk for? (Er en del av whitebox-"ofrene" - vil forsikre meg om at neste kjøp ikke blir en like stor bommert. Sett stor pris på alle svar!) 7883978[/snapback] Netshop var meget bra , men det virker som det har svekket seg endel siste året når det gjelder service. Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Min erfaring med Netshop er utelukkende positiv, og det er årsaken til at det er den butikken jeg sjekker først når jeg skal ha noe. De svarer greit og høyflig på det jeg har av spørsmål, har kjapp levering, og det tilfellet jeg hadde med en 500GB disk som ikke virket var de veldig greie å ha med å gjøre. Fikk en disk som ikke virket, søkte litt på forums og fant ut at det var en firmwarefeil fra produsenten. Sendte Netshop en E-post med denne forklaringen, og spurte om jeg kunne sende denne i retur og heller få en WDC500 når de fikk den på lager? Det var helt iorden, og jeg fikk meg harddisk. Når tiden kom får å få enda en disk bestillte jeg selvfølgelig den og hos Netshop, og kjapt levert som alltid. Ang leveringen kan det skille 2-3 dager i Netshops favør fra Komplett. Dette unnskylder Komplett med at de er et mye større firma og har mye mer å gjøre... Men når store barn skal ha seg dyre leker, så betyr faktisk denne ventetiden veldig mye, og det er for meg en god grunn til å handle hos Netshop. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Netshop vet dessverre ikke hva reklamasjon er. Reklamerer nå på en mobil og går dessverre ikke kirkefritt. De har prøvd seg på flere ting for å prøve å unngå å betale servicekostnader, men til slutt innhenter loven de. Her får du absolutt ikke bra service når man må forklare personer som jobber der er hva forbrukerkjøpsloven er. Netshop sitt svar på min telefon henvendelse var "kjøp deg en ny telefon, det blir lettere for deg". Slike ting gjør meg kvalm............ 7909249[/snapback] Fikk samme svar angående en skjerm, de kunne nok hatt litt bedre service noen ganger ja. Jeg fikk fikset skjermen på garanti, selv om det tok en evighet. Endret 11. februar 2007 av BennyXNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå