Gå til innhold

Erfaring med netshop?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har sett ymse brukererfaringer når det gjelder netshop.

 

Jeg vurderer nemlig å kjøpe Znote 6214W, og i den anledning lurer jeg på om netshop er så dårlig på kundeservice som en del gir uttrykk for?

 

(Er en del av whitebox-"ofrene" - vil forsikre meg om at neste kjøp ikke blir en like stor bommert. Sett stor pris på alle svar!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Du legger an til en ny hetserunde, og burde kanskje postet i tråden som tar for seg diskusjon av web-butikker.

 

Jeg for min del synes Netshop er både fine og flinke.

 

Neste?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har sett ymse brukererfaringer når det gjelder netshop.

 

Jeg vurderer nemlig å kjøpe Znote 6214W, og i den anledning lurer jeg på om netshop er så dårlig på kundeservice som en del gir uttrykk for?

 

(Er en del av whitebox-"ofrene" - vil forsikre meg om at neste kjøp ikke blir en like stor bommert. Sett stor pris på alle svar!)

7883978[/snapback]

 

Jeg kjøpte en shuttle hos de.. Den røk(noe shuttle gjør ofte desverre).

Sendte den inn, men fikk beskjed om at garanti ikke gjaldt siden de mente jeg hadde pakket den for dårlig.. Kranglet mye med de, men det endte opp med at jeg fremdeles har en ødelagt shuttle stående i skapet.. min oppfordring: STYR UNNA, drittselskap

Endret av Steinar2k
Lenke til kommentar

Blablabla

 

"Jeg liker det"

 

"Jeg liker det ikke"

 

"Men jeg liker det jo!"

 

"Ja, men jeg syntes det var noe dritt"

 

OSV!

 

Mine erfaringer:

- Kjappe svar på mail (1-2 timer rundt kl 13:00 på en mandag)

- Kjapp levering (2 dagers postgang til Drammensområdet, 3 dagers totalt levering ved bestilling seint på dagen)

- Grei service/support. Leverte defekt rambrikke. Gjorde min del av jobben, sa ifra med en gang per mail, pakket varen godt (tar alltid vare på avsenders innpakning slik at jeg kan sende varen tilbake i eksakt sammen eske og med eksakt samme polstring) og sendte den dagen etter.

- Noe trege til å godkjenne returvare og sende ny. Tok ca 8 dager (+ postgang fra meg til dem, regner denne til ca 2 dager, pakke postet kl 12.00 en dag tidlig i uka, så ca 10 dager alt i alt).

 

"Men jeg hadde ikke de samme erfaringene"

 

"Men det han sier stemmer, du som forbruker har også noen plikter"

 

Dette kan vi diskutere lenge tror jeg! :!: Samma regla hver gang, noen er fornøyde, andre ikke. Googler du en nettbutikk + "dårlig service" så dukker det alltid opp noe for å si det sånn! :p

Lenke til kommentar

Har litt blandede følelser på servicen nå som jeg hadde et defekt hovedkort. Kjøpte en ordre på rundt 10K, og hadde strengt tatt forventet bedre behandling. De som skulle ta for seg reklamasjonen visste tydeligvis ikke alt om hva de drev med for å si det sånn...

 

+ for kjapp levering og greie priser.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte en shuttle hos de.. Den røk(noe shuttle gjør ofte desverre).

Sendte den inn, men fikk beskjed om at garanti ikke gjaldt siden de mente jeg hadde pakket den for dårlig.. Kranglet mye med de, men det endte opp med at jeg fremdeles har en ødelagt shuttle stående i skapet.. min oppfordring: STYR UNNA, drittselskap

7884055[/snapback]

 

Netshop har jo helt rett her, du bruker ikke garanti, men reklamasjonsretten. Snakk med dem og si at du vil reklamere. Så blir det nok en løsning. Reklamasjon og garanti er 2 forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Netshop vet dessverre ikke hva reklamasjon er. Reklamerer nå på en mobil og går dessverre ikke kirkefritt. De har prøvd seg på flere ting for å prøve å unngå å betale servicekostnader, men til slutt innhenter loven de. Her får du absolutt ikke bra service når man må forklare personer som jobber der er hva forbrukerkjøpsloven er. Netshop sitt svar på min telefon henvendelse var "kjøp deg en ny telefon, det blir lettere for deg". Slike ting gjør meg kvalm............

Lenke til kommentar

Har handlet en del forskjellige ting der. Litt på nettet og litt i butikken deres.

Har ennå ikke opplevd et problem, og derfor ingen retur.

 

Butikken deres på Kaldbakken var bra. Fikk meget god hjelp.

 

[edit]

Jeg anbefaler netshop. Ingen dårlige erfaringer på kanskje 10 kjøp. Sjekk erfaringene på HW sin webshop-guide.

 

BTW

Netshop og Whitebox er overhode ikke samme type butikk. Som _Sindre_ sier er de blandt de mest seriøser i landet.

Endret av IceDale
Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har sett ymse brukererfaringer når det gjelder netshop.

 

Jeg vurderer nemlig å kjøpe Znote 6214W, og i den anledning lurer jeg på om netshop er så dårlig på kundeservice som en del gir uttrykk for?

 

(Er en del av whitebox-"ofrene" - vil forsikre meg om at neste kjøp ikke blir en like stor bommert. Sett stor pris på alle svar!)

7883978[/snapback]

Netshop var meget bra , men det virker som det har svekket seg endel siste året når det gjelder service.

Lenke til kommentar

Min erfaring med Netshop er utelukkende positiv, og det er årsaken til at det er den butikken jeg sjekker først når jeg skal ha noe.

 

De svarer greit og høyflig på det jeg har av spørsmål, har kjapp levering, og det tilfellet jeg hadde med en 500GB disk som ikke virket var de veldig greie å ha med å gjøre. Fikk en disk som ikke virket, søkte litt på forums og fant ut at det var en firmwarefeil fra produsenten. Sendte Netshop en E-post med denne forklaringen, og spurte om jeg kunne sende denne i retur og heller få en WDC500 når de fikk den på lager? Det var helt iorden, og jeg fikk meg harddisk. Når tiden kom får å få enda en disk bestillte jeg selvfølgelig den og hos Netshop, og kjapt levert som alltid.

 

Ang leveringen kan det skille 2-3 dager i Netshops favør fra Komplett. Dette unnskylder Komplett med at de er et mye større firma og har mye mer å gjøre...

 

Men når store barn skal ha seg dyre leker, så betyr faktisk denne ventetiden veldig mye, og det er for meg en god grunn til å handle hos Netshop.

Lenke til kommentar
Netshop vet dessverre ikke hva reklamasjon er. Reklamerer nå på en mobil og går dessverre ikke kirkefritt. De har prøvd seg på flere ting for å prøve å unngå å betale servicekostnader, men til slutt innhenter loven de. Her får du absolutt ikke bra service når man må forklare personer som jobber der er hva forbrukerkjøpsloven er. Netshop sitt svar på min telefon henvendelse var "kjøp deg en ny telefon, det blir lettere for deg". Slike ting gjør meg kvalm............

7909249[/snapback]

 

Fikk samme svar angående en skjerm, de kunne nok hatt litt bedre service noen ganger ja. Jeg fikk fikset skjermen på garanti, selv om det tok en evighet.

Endret av BennyXNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...