Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker hun meg?


Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve å forklare litt kort. I det siste har eg fått utrolig sansen for ei jente i klassen. Jeg elsker utseende og personligheten hennes. Nå er det slikt at jeg har dratt laset en stund å det virket som om hun ikke ville. Men etter jeg stoppet litt opp forandret alt seg.

 

Nå er det hun som starter samtaler, snakker og skal diskutere ting. Vi har en ungdsomgruppe her rundt der jeg bor. Så var det her på lørdag da jeg hva på msn å hun plustelig spørte om jeg å skulle der idag. Jeg sa nei, jeg tror ikke jeg gidder.

 

Jo komman. Nei, seie jeg. Du kan jo sitte på med oss? To sekunder etter tenker hun seg om å finner ut at hun allerede hadde låvet en vennine. Men hun gir seg ikke. Hun skulle ha meg til å ringe venner og bekjente for at jeg skulle få meg en plass i en bil. Nå hadde det seg slik at ikke så mange sko der den dagen.

 

Så sa jeg etterpå: Hvorfor er du så lusten på at jeg skal bli med inn der?

Det skulle jeg aldri sakt. For da får jeg: Jeg bare spørte. Du er så teit å dum.

Det virker som om hun liker meg, men at hun prøver å sjule det noe enormt.

Noe som hun i tilfelle ikke klarer for jeg kjenner henne for godt.

 

Å ja hun vet at jeg liker henne. Å det dummest hun kan gjøre hvis hun ikke liker meg er å prøve å oppnå kontakt med meg.

 

Noen som kan konkludere med noe her?

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og dersom du liker henne, hvorfor drar du ikke?

7884107[/snapback]

 

For jeg kunne ikke sitte på med noen og mine foreldre var på hytta.

Men hun burde vite at det er kjærlighet jeg vil ha med henne og ikke noe vennskap. Siden hun vet at jeg liker henne. Så jeg tror ikke jeg går i vennefella.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...