Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Etter jeg så denne videoen kom jeg på hvor tøff den var. Er det noen mulighet å få tak i en slik i Norge? Hva vil den eventuelt koste? Endret 6. februar 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 du har vel serriøst ikke tenkt å skaffe deg en slik en å kjøre rundt i? Og ja, jeg mener å ha sett en slik en kjøre rundt i norge, så skal nok være mulig å få tak i en, og i verste fall importere en Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hehe, bare lurte på om det er mulig å få tak i den. Men når du sier det så har jeg sett et par sånne jeg også tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Er ikke det der samme bil som Subaru Domingo? Hvorfor en slik? ifølge den videoen var det da ikke noen imponerende kjøre-egenskaper... Minnet om egenskapene til mercedes A-klasse.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Ser jo helt lik ut den. Fant en Subaru Domingo til 30k på finn.no Endret 6. februar 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er en dritt bil =) Masse av dem i Pakistan, brå bremset bak oss, hjulene låste seg, og bilen holdte på å tippe over (merk: holdte på) Så gikk vi 2 stk, og en sånn en stod midt i gata, tok å løfta fra hver side, og la den på siden =) Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Haha, sinnsykt rå, spør du meg! Planlegger du å style den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 :!: Må nesten det da, noe som den gule bilen øverst. Den var råkul. Men tviler på at jeg kommer til å kjøpe meg en sånn da. Fant denne til 30k forresten, 97-modell: Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) ser jo helt jævlig ut da, sikkert morsomt å velte rundt i den kjøp heller VW caravelle t3 Endret 6. februar 2007 av pc^2004 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Konkurranse: Hvem har verdens styggeste støtfanger? Domingo vant ... Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Aa herje rundt i en slik gul en med matchende grilldress og stort bling rundt halsen hadde vaert utrolig morsomt! - Per Christian Lenke til kommentar
l_man Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ser ut som en oppblåst postmann pat bil den der domingo'en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå