Misantropen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Han har sagt at han ikke vil ha lys! Det eneste tastaturet som oppfyller de fleste av kriteriene er Logitech UltraX. Eneste minuset er at det ikke har volumkontroll! De seks mediaknappene som er der, er diskrete. Mulig du kan binde dem til volum! 7890850[/snapback] Vitsen med min post var bare å vise at direktelinken til et produkt lå hos databutikken. Lyset i Eclipse-tastaturene kan du skru av, til info. Ultra X er og blir skrøpelig ... Men si i fra hvordan Speed Link tastaturet fungerer. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Fyfaen for en prisforskjell på saitek 2 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322636 http://www.databutikken.com/no/default.asp...t=SAIECLIPSE2NO Endret 8. februar 2007 av zigg_ Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Men si i fra hvordan Speed Link tastaturet fungerer. Det vil jeg også gjerne vite. Sitter her med et Ultra X som begynner å bli slitent. Lenke til kommentar
pekka Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har brukt Hipercomm Aluminium i lengre tid og vil ikke anbefale det. Har seg sånn at når jeg skal starte maskinen på nytt så må jeg ta tastaturet ut av usb porten og starte opp, så sette tastaturet inn igjen. Ikke nok med det, men det har ødelagt 2 hovedkort da det var blitt defekt og jeg prøvde det på to forskjellige maskiner. Nå starte ikke disse maskinene opp lengere :/ Men Logitech sitt UltraX Media Keyboard vil jeg anbefale. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er ikke skrøpelig. Du må ha fått et ødelagt et. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har slitt ut et Ultra X selv, og har et par venner son har gjort det samme. Det tåler bare ikke 1-2års hardt bruk (spill ). Når det er sagt, hadde Logitech lansert en litt mer stille og robust utgave av Ultra X, hadde jeg kjøpt det på flekken! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Dette er ganske greit: https://prisguiden.no/product.php?productId=48314 Ligner på UltraX, men går ikke så fort i stykker. Litt lengre "slaglengde" på tastene, dog. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ingen som nevner Logitech diNovo. Har selv G15, men blir ikke fortrolig med det. Etter at jeg fikk bærbar har jeg funnet ut at jeg liker det mye bedre enn store tastatrur ala G15. Så hadde jeg skulle kjøpt nytt tror jeg valget ville vært på deNovo. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ingen som nevner Logitech diNovo. Har selv G15, men blir ikke fortrolig med det. Etter at jeg fikk bærbar har jeg funnet ut at jeg liker det mye bedre enn store tastatrur ala G15. Så hadde jeg skulle kjøpt nytt tror jeg valget ville vært på deNovo. 7911825[/snapback] DiNovo-serien er trådløs. De må gjerne kjøpes samme med en eller annen mus i en "desktop" pakke også ... Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Da har eg fått og prøvd speed link. Ubrukelig til spilling, da knappene henger om en holder de for lenge nede. Men ellers ser det pent ut... Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Da har eg fått og prøvd speed link. Ubrukelig til spilling, da knappene henger om en holder de for lenge nede. Men ellers ser det pent ut... 7983574[/snapback] Ja ja.. da vet jeg hva jeg skal holde meg unna Knirkingen og plastfeelingen på Saitek Eclipse er ikke bra, virket så bra til å begynne med, men det er noe rart med tastene Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Da har eg fått og prøvd speed link. Ubrukelig til spilling, da knappene henger om en holder de for lenge nede. Men ellers ser det pent ut... 7983574[/snapback] Det var jo synd. Jeg lurer på om Speed-Link SL-6469 har samme tastene? Jeg har litt lyst på det tastaturet. Bilde: Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hmm... Kanskje det nye tastaturet til Steeplad er noe? Steelpad 6G Review... (koster rund 750 kr i nettbutikkene etter det jeg kan se). Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 oj...det tastaturet såg jo helt rått ut "morten k". Mulig eg var uheldig med det SHG sendte til meg. Til vanlig bruk fungerer det helt fint, ganske behagelige taster å skrive på. Men som sagt, eg spiller en del FPS spill og der funker det ikke. Når eg for eksempel strafer, vil den ikke slutte å strafe når eg slipper tasten. Må trykke en gang til før den stopper. Og det skjer hele tiden, begge veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå