Gå til innhold

Har xp og vista..hvilket skal jeg bruke?

Anbefalte innlegg

Hallo..jeg har xp pro og vista ultimate norsk..

Jeg har en Acer Laptop med intel core duo t2300--1 gig ram--ati x1600 og 120 gb harddisk... Hviklet os ville dere brukt? jeg skal formatere uansett. Har prøvd Vista før men slette det igjen... syns det er så kjekt med alle "Tweakin" mulighetene med xp.. men hva anbefaler dere.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja..Men syns berre det er så kjekt og Tweaka dataen og få an raskare osv..fungerte fint med vista. Men det er vel ikkje komt nåke tweaking ditten og datten te vista allerede?

7883791[/snapback]

Fra Tips & Triks tråden:

Navn: Tweak VI

Funksjon: Tweak VI er det samme som Tweak UI fra Windows XP. Har MYE mere funksjoner og fungerer utmerket. Programmet tweaker windows. Gjør den raskere og tilpasser windows til din bruk. For eksempel kan man ta vekk shortcutpilene, Legger ikoner på desktopen som slår av, resetter, logger av pc'en.

Fremgangsmåte: Last det ned og kjør, følg innstalasjonen.

Nedlastning: TweakVI v1.0 build 1046http://www.totalidea.com/content/tweakvi/tweakvi-down.php

Lenke til kommentar
Ville ha anbefalt xp og vista seinare pågrunn av det er en god del program som ikkje e kompatibelt med vista ennda og e under utvikling.

7898552[/snapback]

anbefalt vista seinere mener du vel :p

Jeg har kjørt vista siden i desember, og jeg har enda ikke funnet noen programmer jeg ikka har bruk for som ikke funker.

det er noen antivirus programmer, og eldre versjoner av andre programmer, men man skal ikke regne med at et program laget for win 98 skal funke på vista...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...