Buggene Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hallo..jeg har xp pro og vista ultimate norsk.. Jeg har en Acer Laptop med intel core duo t2300--1 gig ram--ati x1600 og 120 gb harddisk... Hviklet os ville dere brukt? jeg skal formatere uansett. Har prøvd Vista før men slette det igjen... syns det er så kjekt med alle "Tweakin" mulighetene med xp.. men hva anbefaler dere.? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ser ut som om dataen din vil være grei nok til å kjøre vista, hvis du har prøvd vista på den dataen å du syntes det ikke fungerte så bra så ville jeg heller valgt XP. Ville valgt vista, kanskje litt vanskelig å vende seg til det i starten. -MathiasF Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 du kan jo prøve vista en stund, og se hvordan du liker det. pc-en din ser ut til å takle vista fint, så det skal ikke være noe problem. Så prøv vista, liker du det ikke, så går du tilbake til xp. Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Ja..Men syns berre det er så kjekt og Tweaka dataen og få an raskare osv..fungerte fint med vista. Men det er vel ikkje komt nåke tweaking ditten og datten te vista allerede? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 uten at jeg kan sjekke det nå, så er det nok litt sånn i vista også, akkurat som i xp. men så er også vista et mere ressurskrevende OS, og vil kreve litt mere av ressursene til pc-en din. Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 har prøvd og instalert osx 10.4.6 men det var faen ikke lett:D Noen som har en NORSK guide til dett? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja..Men syns berre det er så kjekt og Tweaka dataen og få an raskare osv..fungerte fint med vista. Men det er vel ikkje komt nåke tweaking ditten og datten te vista allerede? 7883791[/snapback] Fra Tips & Triks tråden: Navn: Tweak VI Funksjon: Tweak VI er det samme som Tweak UI fra Windows XP. Har MYE mere funksjoner og fungerer utmerket. Programmet tweaker windows. Gjør den raskere og tilpasser windows til din bruk. For eksempel kan man ta vekk shortcutpilene, Legger ikoner på desktopen som slår av, resetter, logger av pc'en. Fremgangsmåte: Last det ned og kjør, følg innstalasjonen. Nedlastning: TweakVI v1.0 build 1046http://www.totalidea.com/content/tweakvi/tweakvi-down.php Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ville ha anbefalt xp og vista seinare pågrunn av det er en god del program som ikkje e kompatibelt med vista ennda og e under utvikling. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tror ikke det finnes noen norsk guide til å installere OSX på en x86 prosessor.. Les dette ihvertfall. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=709939 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ville ha anbefalt xp og vista seinare pågrunn av det er en god del program som ikkje e kompatibelt med vista ennda og e under utvikling. 7898552[/snapback] anbefalt vista seinere mener du vel Jeg har kjørt vista siden i desember, og jeg har enda ikke funnet noen programmer jeg ikka har bruk for som ikke funker. det er noen antivirus programmer, og eldre versjoner av andre programmer, men man skal ikke regne med at et program laget for win 98 skal funke på vista... Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Xp er raskere enn vista.. synes jeg da.. Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Vista fungerer perfekt her, prøv Vista på en partisjon kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå