kjeb Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Heisan, når jeg starter opp datan så får kan jeg velge mellom to opperativsystemer innen 30 sekunder selv om jeg bare har et operativsystem. Hvordan kan jeg fjerne denne iriterende tingen? -Kjell [ Denne Melding var redigert av: kjeb på 2002-12-02 21:52 ] Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 c:/boot.ini :smile: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect Lenke til kommentar
Neo Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 eller for den som ikke tør å endre på tekstfiler manuelt: start -> kontrollpanel -> system -> avansert -> oppstart og gjenoppretting (startup & recovery) resten sier seg selv :smile: [gjorde en bitteliten skrivefeil] _________________ - signaturer er teit - [ Denne Melding var redigert av: neo22 på 2002-12-02 22:01 ] Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Takker for hjelpen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå