art Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 turn off computer fungerte greit under win98 og win 2000, men under XP må jeg bruke on/off knappen. Noen som har tips så jeg slipper å bruke kanppen... arthur Lenke til kommentar
art Skrevet 23. september 2001 Forfatter Del Skrevet 23. september 2001 Quote: On 2001-09-23 21:44, normal skrev:altfor defust Ok, da prøver jeg igjen Bruker musa på følgende knapper: Start-->Turn Off Computer-->Turn Off så hadde jeg da håpet på at maskinen skulle skru seg av uten at jeg behøvde og trykke på on/off bryteren. arthur Lenke til kommentar
normal Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 jada vi skjønte det, men maskin setup osv... se etter på windows update Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Se min "lille" utgreing på: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=25&replies=12 Spesielt det med bios update... Det fiksa min over gang til win2k en gang i tiden.... Det står noen tips der om XP spesifike power settings oxo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå