Dahl Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Apple går nå ut og advarer mot flere problemer ved bruk av iTunes under Windows Vista. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er akkurat slike problemer som oppstår som følge av proprietære løsninger (nå snakker jeg både om iTunes, DRM og Vista i samme slengen). Unngå hele røkla så slipper man sånt Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er akkurat slike problemer som oppstår som følge av proprietære løsninger (nå snakker jeg både om iTunes, DRM og Vista i samme slengen). Unngå hele røkla så slipper man sånt 7883644[/snapback] Tiltredes!! Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) nja tror ikke dere bør grille pølse på drm bålet enda, er liksom ikke derfor alle problemene med xp programmer meet vista kommer av, det skylles nok at vista folkene burde brukt litt mer tid (5 år), penger ( noen par milliarder) errr folk som kan skrive sitt eget navn til å fixe kompabilitets problemene det er liksom ikke så få. Edit: var en av mange skrive feil jeg gadd å rette, er nok en del til der men men Endret 6. februar 2007 av Macfan Lenke til kommentar
Zpeef Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Eller Apple kunne ha jobbet med dette før Vista kom ut? Er ikke akkurat som om de ikke visste at Vista kom. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Greit nok dette vel ... Fjern DRM. Er det noen som vet et sted der man kan se alle drivere som følger med Vista ? Vil gjerne vite om det finns drivere og slikt til chipset og alt sånn, blant annet wlan adaptret mitt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Høres veldig ut som "microseft-stil!" Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Eller Apple kunne ha jobbet med dette før Vista kom ut? Er ikke akkurat som om de ikke visste at Vista kom. 7884250[/snapback] Det er flere som har sagt det fungerte under Betaen. Hvordan skal Apple vite hvilke endringer Microsoft gjør bak kulissene? Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Funker fett hos meg på vista (shopper ikke på itunes music store og har ikke ipod). Lenke til kommentar
Revox Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Og la være å oppgradere fordi at Apple ikke klarer å lage kompatibel software? Tror ikke det nei. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Høres veldig ut som "microsoft-stil!" 7884406[/snapback] Eller veldig Apple stil. Edit: iTunes = Endret 6. februar 2007 av JFTech Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 iTunes var utrolig ustabilt under Vista. Endte med at jeg konverterte til WMP 11, noe jeg ikke angrer et sekund på Bruker fortsatt iTunes til organisering av musikk - iTunes er konge på akkurat dèt området! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Latterlig av Apple å si, "ikke oppgrader til Vista". Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Latterlig av Apple å si, "ikke oppgrader til Vista". 7885192[/snapback] Helt enig. Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Høres veldig ut som "microseft-stil!" 7884406[/snapback] Hva mener du med det? Er problemet at Vista og iTunes ment for XP ikke fungerer optimalt? Det burde vel strengt tatt Apple klare å løse ganske raskt og enkelt. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Latterlig av Apple å si, "ikke oppgrader til Vista". 7885192[/snapback] Nå sier de vel ikke akkurat det. De sier at de som bruker iTunes og har kjøpt musikk på iTunesStore etc bør vente til de har en fiks ferdig. Klart dersom du har hundrevis av låter kjøpt på ITS og bruker iPod kan det spare en for betydelig med ergrelser å ikke oppdatere. Akkurat det samme sier flere andre programvareaktører. Undertegnede kan faktisk ikke utføre jobben min med Vista, så store mankoer er det i støtte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jojo, til den tid eg får meg Vista er nok problemene historie. At alt skal gå knirkefritt med eit nytt operativsystem er optimistisk. Endret 6. februar 2007 av Zeph Lenke til kommentar
ketle Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hvor er alle Apple fanboisa som spammer enhver tråd med "omg windows bare krasjer" og andre usakligheter når det er windows som er problemet. Apple er faen meg ikke hakket bedre enn MS med sine forsøk på å binde kundene til sine respektive monopoler. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hvor er alle Apple fanboisa som spammer enhver tråd med "omg windows bare krasjer" og andre usakligheter når det er windows som er problemet. Apple er faen meg ikke hakket bedre enn MS med sine forsøk på å binde kundene til sine respektive monopoler. 7886942[/snapback] Slik vil det alltid være - enten man vil det eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå