Boralis Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hva med å bruke et sånt kab til vannkjølingssystem det må jo vere ideelt for da kan man ha vannkjølingen oppe der det normalt står kompressor og så bare slanger ned til hk. Da får man jo radiator pumpe og tank i et separat rom, i tillegg er det jo et ganske stilig kabinett. Noen synspunkt. Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hellandussan, men ødelegger vel ikke en Vappochill for å få vannkjøling!?! med mindre du har et vappochill-kabinett liggendes å slenge da.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Det jeg mente var å kjøpe bare kabinettet koster 1500.- Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Herregud da mann! Aldri hørt på makan! Jeg har alltid sett for meg innmaten i Vapochill puttet inn i et pent kabinett, ikke innmaten fra et pent kabinett inn i Vapo`n! Perfekt: *Lian Li Servertower *Innmaten fra Vapochill *pluss vannkjøling til GPU, chipsett mm <dreamin`> Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Lian Li , men jeg begynner å bli lei det. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 22:42, skrev Snekker`n:Det jeg mente var å kjøpe bare kabinettet koster 1500.- veit du ka? Vist du hadde vert ei jente ville du het: Stina, Gryn! Hehe ! =) Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 22:46, skrev DrErling:Herregud da mann! Aldri hørt på makan!Jeg har alltid sett for meg innmaten i Vapochill puttet inn i et pent kabinett, ikke innmaten fra et pent kabinett inn i Vapo`n!Perfekt:*Lian Li Servertower*Innmaten fra Vapochill*pluss vannkjøling til GPU, chipsett mm<dreamin`> Huff, har samme drømmen... men her er en som har realisert den.. damn.. http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/prom-li-pro.htm Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Forumet er ingen markedsplass! Bruk bruktmarkedet, takk! _________________ Du vil alltid finne en som har en bedre PC en deg! [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-12-04 04:07 ] Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Beklager Yummy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå