terkje Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Dette er på en nyinstallert win xp maskin så dette er litt rart. Har nettopp installert windows mediaplayer v.11 og da dukket problemet opp. WMV blir da negavie i fargene. Virker som det har skjedd en kræsj med oppateringa av versjon 11. Tror xp hadde versjon 10 eller 9 som standard når xp var nyinstallert. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette problemet? Lenke til kommentar
terkje Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) jeg uninstallerte 11'ern og den rulla automatisk tilbake til versjon 9. Det hjalp heller ikke særlig. Veldig irriterende. Noen som har noen tips? Er dette et codec problem eller er det skjerkortet? (Har de siste driverne til nvidia 7950gt) Endret 6. februar 2007 av terkje Lenke til kommentar
terkje Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 flott... noen wmv filer funker men lyden forsvinner på disse og henger seg hvis man spoler for mye.. er jeg den eneste som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå