Gå til innhold

HW-LAN 07 - blir det noe av?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skal se om jeg ikke kan få skramlet sammen noen t-skjorter til dere 2 som på trass skal kalle det HWLAN.  :!:

Dette med navnevalg skjønner jeg godt at det blir diskusjon av, men jeg håper inderlig at det blir bedømt på hva vi klarer levere.

Snart kommer forumdelen opp og da skal vi sette fart på litt idèmyldring.

Ingen her som synes min "Ueland gjør ting han ikke kan" idè er noe tess?  :blush:

7893103[/snapback]

Jeg har da crew t-skjorten fra HW-LAN06, og regn med at jeg blir og bruke de.. ;)

Hva med: Ueland prøver wrestling? jeg vil se han wrestle...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha Ueland som wrestler er fin. :)

Hmm L - du som har sagt du skal kjøre båten din til Oslo. Det gleder jeg meg til. Drøbaksundet er minelagt igjen gitt. KABOOM.  :!:

7895403[/snapback]

Tja tanken på at båten min holder bare 7-8 knop. Ca 15-16 km\t Så er jeg vel fremme når det hele er over. Og båten min er av tre. Så meste parten av minene preller rett av. :thumbup:

On topic

Navnet er bare noe mann må bli vant til. Jeg var ikke helt vant til HW-LAN i starten heller.

Og i år tyder ting på at ting er litt mer planlagt enn i fjor. :yes:

Lenke til kommentar
Alle moderatorer og admins burde stille opp som målskiver for kakekasting, hvor pengene går til veldedighet. Noe sier meg at det ville bli en god slump med penger og lange køer :wee:

7895398[/snapback]

nja. Det kunne jo vært som en del av harddisk kastinga...

Syns jeg ser trynet på legene når de prøver og prøver å lirke en halvannenkilos IBM 5Gb ut av hjerne stammen på oysfaerg, samtidig som de prøver å bevare overklokkingsdelen av hjernen hans (den indre hjernehalvdel (?)) lite pent :nei:

men litt morsomt hadde det vært :tease:

(Dette innlegget er ikke ment offensivt i forhold til oysfaerg eller noen andre som evt. måtte ta seg nær av det(og det er helt utrolig at jeg klarer å skrive så j**** formelt så sent på kvelden med kun en kanne kaffe))

Mvh. Harald

Lenke til kommentar
Rimelig bankers at jeg dukker opp på The HardCore PhantaztiK eXtreme Makeover LAN- and ComputerHaXing Game-o-Rama eXtr0rdin4re (forkortelse: HCPKXMLANCHXG-o-RX04).

Dette blir kos.

7896377[/snapback]

Du får virkelig sagt det :thumbup:. Tenkte på noe av det samme når jeg hørte navnet eXperience :).

Lenke til kommentar
Knut Nærum var ikke våken ti over 6. =D

7896724[/snapback]

Når man snakker om Nærum burde man sørget for å invitere han med på Lan i kultursammenheng. Da ville jeg tatt turen om jeg så måtte få Øyvind Dahle til å sykle meg der.

Hvis grunnen til at dere skifta navn var pga. akam.no, amobil.no osv. kunne dere vel heller bytta til Hardware Online Lan eller noe.

7898313[/snapback]

Meningen er nok å få vekk Lan fra navnet, siden dette bare er en del av arrangementet.

Lenke til kommentar

Samme som TG, altså. Hva er det med begrepet LAN som folket ikke forstår? Det er ikke bare "local area network", det er også et annet ord for dataparty som ikke høres like patetisk ut. Dataparty blir så "Jasså, dere har øl og jenter og dansing på fest? Vel på _data_party har vi brus og gutter og CS, så det så".

LAN er kult. Dataparty er flaut.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke problemet med at man både kan dra på LAN og på eksempelvis konsert i et og samme arrangement. Poteter er ikke alltid en negativ ting.

Når det kommer til om det blir likt som TG så aner jeg ikke. Tviler på at det er intensjonen. Men har vært på hverken TG eller hw-Lan så aner ikke.

Personlig vil jeg at treffet skal være som et gigantisk forumtreff IRL. Det er mye artig man kan finne på sammen og ikke nødvendigvis kun Lan. :)

Lenke til kommentar
Personlig vil jeg at treffet skal være som et gigantisk forumtreff IRL. Det er mye artig man kan finne på sammen og ikke nødvendigvis kun Lan. :)

7898638[/snapback]

Det neste forumtreffet i Bergen vil ikke lenger hete Forumtreff i Bergen, fordi man gjør så mye mer enn å treffe folk fra forumet. Det vil nå hete ForummedlemmersamlesforådrikkeølellervinellernoeannetmensvipreikerpissogslengerdrittomDottenmensSnorrespyrutenforhusettilenkompisavmeg-møtet.

Det enkle er ofte det beste, og det heter ikke Rema 1000 TO DA MAX EXTREME. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Haha Ueland som wrestler er fin. :)

Hmm L - du som har sagt du skal kjøre båten din til Oslo. Det gleder jeg meg til. Drøbaksundet er minelagt igjen gitt. KABOOM.  :!:

7895403[/snapback]

Tja tanken på at båten min holder bare 7-8 knop. Ca 15-16 km\t Så er jeg vel fremme når det hele er over. Og båten min er av tre. Så meste parten av minene preller rett av. :thumbup:

On topic

Navnet er bare noe mann må bli vant til. Jeg var ikke helt vant til HW-LAN i starten heller.

Og i år tyder ting på at ting er litt mer planlagt enn i fjor. :yes:

7895629[/snapback]

Er nok ikke miner du skal passe deg for L.., Vi har da oscarsborg... :whistle:

Men jeg vil se Ueland prøve seg som danser... Kunne vært en morsom opplevelse...

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke problemet med at man både kan dra på LAN og på eksempelvis konsert i et og samme arrangement. Poteter er ikke alltid en negativ ting.

7898638[/snapback]

Jeg tror LAN i navnet kan skremme en del folk som ikke er interessert i lokale nettverk å komme. Dog, jeg deltar gjerne i lokalt nettverk selv om jeg ikke spiller.

Lenke til kommentar

7898638[/snapback]

Det neste forumtreffet i Bergen vil ikke lenger hete Forumtreff i Bergen, fordi man gjør så mye mer enn å treffe folk fra forumet. Det vil nå hete ForummedlemmersamlesforådrikkeølellervinellernoeannetmensvipreikerpissogslengerdrittomDottenmensSnorrespyrutenforhusettilenkompisavmeg-møtet.

7898706[/snapback]

Dette er nå en fin form for kverulering. Ordet treff er for ordens skyld et lang videre begrep enn Lan. Når man bruker ordet "treff" så har man langt større spillerom for å få en opplevelse som står i samsvar med navnet.

Man kan gjerne ønske seg kun et Lan treff. Men da blir mange forumbrukere som ønsker å møtes grunnet andre ting utelatt. :)

Personlig har jeg ingen interesse av å gå på kun et Lan. Men dette treffet interesserer meg.

Man får her et Lan pluss mer. Greit nok om Lan gutta sutrer fordi andre folk kommer for andre opplevelser, men det får så være. Personlig håper jeg på en liten kultursatsing, det ville tiltalt meg. Men for all del, de som ønsker at treffet kun skal tiltrekke seg Lan folk får gjerne ønske det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...