The Stig Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tør hw.no og sette opp en pool på navnet? Mistenker at dere kanskje burde tenkt gjennom navnet en gang til, men men Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Tror ikke det blir bedre for crew deltagere.. (soving, skift, oppsett).+ HW bløffet med atestene! 7885926[/snapback] De bløffet ikke, de er enten sendt nå, eller så blir de sendt en av de nærmeste dagene, alt dette står på intraforumet ... Jeg tror dette blir et bra LAN, intressant med en deling i tre deler, noe som kan bety at det blir mer og se på enn hav et dataparty ellers kan tilby. Jeg tror dette blir veldig bra... 7886527[/snapback] Dama jeg dro med meg på lanet har fått MAIL at hu skal få attest, men ikke jeg =P Utrulig skuffanes. Trukke det har blitt regga at jeg var der engang =P Endret 7. februar 2007 av WiSLE Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det ble ikke noe i fjord... men kanskje i år.. for i år har jeg litt ferie å ta av Men for min del kunne lanet vært i trondheim... det er litt nærmere meg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det ble ikke noe i fjord... men kanskje i år.. for i år har jeg litt ferie å ta av Men for min del kunne lanet vært i trondheim... det er litt nærmere meg 7889095[/snapback] Du kjører ? Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Er ikke alle som var i crew som har fått tilgang til intraforum selv om de egentlig skulle hatt det. Så greit med litt info public også 7887936[/snapback] Da burde den/de som ikke hadde tilgang purret det opp. Det er en grunn til at det er en egen del for crew. Dama jeg dro med meg på lanet har fått MAIL at hu skal få attest, men ikke jeg =P Utrulig skuffanes. Trukke det har blitt regga at jeg var der engang =P 7888698[/snapback] Send meg en PM med navnet ditt, og hvilket crew du var i, så skal jeg sjekke det opp umiddelbart. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ja, disse attestene har det vært mye styr med Hihi. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Ohhh mr Sky har våknet. Du skal løpe rundt i helsesko i år. :!: Lenke til kommentar
CWH Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det blir ikke noen poll på navnet. Ikke pga feighet, men rett og slett fordi vi og reklamebyrået (Designcontainer) Har kommet langt i denne planleggingen. Navn, profil og websider er viktig å få på plass slik at dere her har et sted å komme med alle ideene. Vi håper på en masse gode ideer til hva vi skal gjøre på selve arrangementet, og heller bruke tiden på dette enn hva barnet skal hete. Navnet ble valgt etter en diskusjon på intraforumet. Dette navnet sier litt om hva det handler om både innenfor og utenfor Norge. GetTogether var/er et kjempefint navn, men det blir rett og slett for nært våre venner på Hamar: TG - GT. Siden vi har vår egen approach til denne typen teknologi arrangementer syntes vi det ble for "begrensende" å velge et navn som svært mange vil ha assosiasjoner til. The eXperience er et blant ark (i Norge iallefall). Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hadde vært flott om dette lanet kunne komt vekk fra østlandet, vi trenger flere store i vest/sør. Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hadde vært flott om dette lanet kunne komt vekk fra østlandet, vi trenger flere store i vest/sør. 7890803[/snapback] Det gjør vi da strengt tatt her i Oslo også, er ikke mange store lan her. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det ikke TG (hamar men nærme nok), Oslolan, hwlan og mange andre. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Sørlandslan Kr.sand ftw! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 DokkaLAN på Parken ungdomsklubb til helga 2870 Dokka Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Navnet er noe av det mest harry og fæle jeg har hørt på mange år. Det kunne vært navnet på et NES-spill som handler om å skyte romvesner i framtiden. Det er nesten trist at jeg kommer. Kommer nok til å fortsett å kalle det HW-LAN på trass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Navnet er noe av det mest harry og fæle jeg har hørt på mange år. Det kunne vært navnet på et NES-spill som handler om å skyte romvesner i framtiden. Det er nesten trist at jeg kommer. Kommer nok til å fortsett å kalle det HW-LAN på trass. 7892493[/snapback] Du er nok ikke den eneste, i mitt hjerte vil det alltid hete HW-LAN... og det kan ikke endres... Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Skal se om jeg ikke kan få skramlet sammen noen t-skjorter til dere 2 som på trass skal kalle det HWLAN. :!: Dette med navnevalg skjønner jeg godt at det blir diskusjon av, men jeg håper inderlig at det blir bedømt på hva vi klarer levere. Snart kommer forumdelen opp og da skal vi sette fart på litt idèmyldring. Ingen her som synes min "Ueland gjør ting han ikke kan" idè er noe tess? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg gleder meg iallefall, uavhengig av navnet. Dvs, jeg håper jeg har mulighet til å være der, noe annet ville vært nedtur. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kristiansand Lan....gudd Warpzone er det største i Rogaland Bra navn det Lenke til kommentar
L.. Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Skal se om jeg ikke kan få skramlet sammen noen t-skjorter til dere 2 som på trass skal kalle det HWLAN. :!: Dette med navnevalg skjønner jeg godt at det blir diskusjon av, men jeg håper inderlig at det blir bedømt på hva vi klarer levere. Snart kommer forumdelen opp og da skal vi sette fart på litt idèmyldring. Ingen her som synes min "Ueland gjør ting han ikke kan" idè er noe tess? 7893103[/snapback] Hehehe. Skal nok kunne finne ut TING Fubar ikke kan. PS Meld meg inn som crew til neste år også. Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Skjønner ikke helt hvorfor folk klager på navnet, synes det interessant og spennende jeg, men det er helt klart det er hva innholdet i LANet eller er det egentlig dataparty det er ettersom det blir andre ting å gjøre der enn å sitte foran dataen. Det virker som det er blitt gjort en god del jobbing med tilbakemeldinger osv. som helt sikkert vil gjøre "HWX - the eXperince" til en suksess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå