aspstein Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Og det blir selvfølgelig et eget hjørne som ifjor for oss overklokkingsnerder og?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) The Gathering - The eXperience Noen som ser likheten? Tror det holder med TG07 for min del, hvis ikke det er noen andre jeg kjenner som skal på HWX da.. 7884321[/snapback] Jeg ser ikke likheten utenom at begge bruker "the" i navnet, og en må også vite at en ikke ønsker og "konkurrere" med TG, faktisk så hentet de inn masse help og råd fra hovedmennene bak TG. Og en annen ting: hvorfor whine om navnet? (men hvis navnet er litt for fjortiss for noen vil jeg foreslå dette navnet: gettogether07, som en hyllest til det lanet hw.no prøvde og få arrangert i 04/05, men som aldri ble noe av) Navnnet er det er det siste jeg bryr meg om på et lan, det viktigste er et det blir en fin opplevelse. Noe jeg kan nesten garantere allerede nå, de har lært av de feilene de gjorde under HW-LAN06 (det var ikke mange), og de er ute etter og eliminere de tingene. Så jeg ville gitt F i navnet og vært med uansett, hva har egentlig navnet og si, kunne egentlig hadde hett "ytre melkelags LAN" for min del, jeg bryr meg ikke. Jeg vet hva je vil gjøre: jeg vil melde meg som crew så fort en har mulighet, for jeg vil sørge for at dette blir bedre enn HW-LAN06 (var info::info crew der...) Så kom og opplev dette, for dette blir en opplevelse! Hilsen Pac-Man, INFO::INFO crew @ HW-LAN06 EDIT: @ aspstein, slapp av de finner nok en plass til deg også... Endret 6. februar 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva skjer i den delen av lanet som er HWB.no? Men uansett så er jeg klar for akam.no-delen Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) ũberteit navn! hvorfor ikke ha et navn på norsk i stedet? eRfaringen Endret 6. februar 2007 av premium Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tror ikke det blir bedre for crew deltagere.. (soving, skift, oppsett). + HW bløffet med atestene! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 EDIT: @ aspstein, slapp av de finner nok en plass til deg også... 7884683[/snapback] Hihi, det triste er at jeg er altfor gammel til å glede meg så mye som jeg gjør Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jupp,enig med @aspstein. Ha med LN2 og "pot" =ubercoolingdevise............. sitte i et hjørne og skjelve av LN2...on the rocks Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg synes ikke navnet ble så aller verst. Det er litt mindre skremmende for de som ikke spiller. Likte spesielt godt at det skulle deles inn i flere "temaer". Akam, amobil osv. Håper det er mange ikke-spillere som kommer til disse andre temaene for da skal jeg vurdere å ta turen til Oslo eller hvor det måtte være. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jupp,enig med @aspstein.Ha med LN2 og "pot" =ubercoolingdevise............. sitte i et hjørne og skjelve av LN2...on the rocks 7886052[/snapback] Du var ikke på Hw-lan 06 du Nassuz? Vi hadde jo enorme mengder med plass, hw, tørris og LN2 til disposisjon Du gikk glipp av noe stort dessverre.... Og Simen1 du gikk glipp av den største begivenheten, men det er hemmelig til dette årets LAN Endret 6. februar 2007 av aspstein Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Da blir det vel jomfrutur i år......skal bare se om jeg overlever TG først Klar som et bløtkokt egg Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 OT....@Fubar er det no voksenlan på gang? ...begynner vel snart å bli et år siden sist.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Blir det sånn at disse tre delene blir på det samme lanet eller blir det tre forskjellige lan? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tror ikke det blir bedre for crew deltagere.. (soving, skift, oppsett).+ HW bløffet med atestene! 7885926[/snapback] Begrunn gjerne hvorfor du tror det ikke blir bedre for crew. At HW bløffet med attestene er vel direkte løgn, men dette er en diskusjon som ikke hører hjemme her. Det er desverre mange ting som er dømt til å bli relativt dårlig første gang man gjør noe sånt, og jeg er enig i at crew care faktoren var laber (kan ikke uttale meg om andre crews skift og oppsett, men vet at f.eks. sec hadde det travelt en stund). At det bedrer seg til neste gang derimot, har jeg ingen tvil om. Det vil derimot ikke bedre seg om ingen kommer med konstruktiv kritikk. Slik tillitsløs "slenging" som du kom med der vil ialfall ikke bedre noenting, det kan du være sikker på. Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Skulle vært en avdeling for gaming :) Hvor musikk var FORBUDT. Forbanna "wannabe" DJ's hele gjengen imo. Vet ikke om folka var på #hw-lan under lanet jeg, men der så vel de fleste som var der hvor mye klaging som foregikk, og det var ikke uten grunn Endret 6. februar 2007 av astradoz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tror ikke det blir bedre for crew deltagere.. (soving, skift, oppsett).+ HW bløffet med atestene! 7885926[/snapback] De bløffet ikke, de er enten sendt nå, eller så blir de sendt en av de nærmeste dagene, alt dette står på intraforumet ... Jeg tror dette blir et bra LAN, intressant med en deling i tre deler, noe som kan bety at det blir mer og se på enn hav et dataparty ellers kan tilby. Jeg tror dette blir veldig bra... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Navnnet er det er det siste jeg bryr meg om på et lan, det viktigste er et det blir en fin opplevelse. Noe jeg kan nesten garantere allerede nå, de har lært av de feilene de gjorde under HW-LAN06 (det var ikke mange), og de er ute etter og eliminere de tingene. good eXperience hehe driter i navnet jeg... Tror dette blir H******s gøy uansett... Alltid morsomt med lan. Syns det var en kjempeidè jeg, å lage et stort lan med "alle", både akam.no, og amobil.no også... Skal gamer.no være med også?? Harald Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Nei det blir nok et lan uten spilling Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Oki siden jeg er en av de ansvarlige for dette, så skal jeg forsøke opp klare en del ting. Shahab - før du syter og oppfører deg som at alt bør dreie seg om bare deg, så får du det minste sjekke intraforumet hvor de som var crew har adgang. Der står info om attester, men siden du tok det public, så tar jeg svaret her. Jeg har holdt på med attester en god stund nå, og denne uka er det å skrive ut, dobbeltsjekke dem slik at de kan underskrives og sendes ut forløpende. Så til selve arrangementet. Årsaken til at vi har skiftet navn er fordi Hardware nettverket består av så mye mer enn bare Hardware.no. Som jeg nevnte har vi Akam.no, Amobil.no, Gamer.no osv som er en del av Hardware Online, og fordi vi ønsker nå et bredere publikum, har vi valgt et navn som er litt mer anonymt. Det er jo det vi som jobber i Hardware nettverket er stolte av - mangfoldet, og når vi har flinke mennesker som jobber med data, mobiler, spill, servere osv, hvorfor ikke vise frem det siste, og gjøre noe mer enn bare et LAN. Det er det vi forsøker gjøre nå, og alt av tilbakemeldinger som ble gitt etter HWLAN 06 er notert ned, og jeg har lest meg gjennom mye - både useriøs oppkast, og konstruktiv kritikk. Definitivt har vi gjort mange feil før, under og etter HWLAN 06, men vi går aktivt inn for å lære av det, og gjøre ting rett. Når det gjelder overklokking - svaret sier vel selv? Klart vi må ha med overklokking og casemodding. Der jobber vi med et eget opplegg, men pr nå kan jeg ikke utdype det noe mer enn at vi definitivt skal ha det. Lyd - the neverending story. Et tema hvor vi aldri kan klare blidgjøre alle, men må forsøke finne vår greie. Det jeg kan si om den saken er at reglene for lyd vil bli mye tydeligere i år enn i fjor. Vedr crew, så er dette et punkt jeg gladlig innrømmer at vi var altfor dårlige på i fjor, men skal skru opp kvaliteten på mange hakk i år. Crew - de frivillige som bruker haugevis av timer på et arrangement for dette uten noen form for betaling er de viktigste brikkene i puslespillet. Uten crew - ikke noe arrangement. Claes og undertegnede fikk en unik mulighet i november/desember 2006 hvor vi fikk reise til Sverige og se hvordan Dreamhack løser sine oppgaver. Vi hadde møter med dem som arrangerer DH og fikk mye nyttig informasjon. Dette kombinert med hva vi har lært av TG, og av våre egne feil så føler jeg meg sikker på at vi skal klare få gjort dette mye bedre i år. Jeg håper jeg har fått besvart de fleste av spørsmålene deres, og skulle jeg ha oversett noe - send meg gjerne en PM og minn meg på det. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Oki siden jeg er en av de ansvarlige for dette, så skal jeg forsøke opp klare en del ting. Shahab - før du syter og oppfører deg som at alt bør dreie seg om bare deg, så får du det minste sjekke intraforumet hvor de som var crew har adgang. Der står info om attester, men siden du tok det public, så tar jeg svaret her. Jeg har holdt på med attester en god stund nå, og denne uka er det å skrive ut, dobbeltsjekke dem slik at de kan underskrives og sendes ut forløpende. 7887823[/snapback] Er ikke alle som var i crew som har fått tilgang til intraforum selv om de egentlig skulle hatt det. Så greit med litt info public også Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg vil.... :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå