Darth Reidar Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Mange lurer sikkert om det blir noen gjentagelse av fjorårets happening i Hangar 4 på Fornebu. Les mer Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Så, hvilke tre deler blir lanet delt opp i? Håper det blir enda bedre enn ifjor, hvis det er mulig Lenke til kommentar
Stoly Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hvorfor blir det ikke noe HW lan 07? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Stoly: Det blir, bare som en del av et arrangement med annet navn. Likte ikke navnet... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Håper det blir i Oslo, Drammen, Lillestrømsområdet. Da kommer jeg nemlig ~ Medion Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Stoly: Det blir, bare som en del av et arrangement med annet navn. Likte ikke navnet... 7883412[/snapback] Enig, navnet er helt på bærskog. Hørte så utrolig "nerd" ut at det skremmer bort alle som ikke har firkanta øyne og Windows ryggsekk. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hehe, må nesten si meg litt enig her - trodde XP-navnet var litt oppbrukt Men hva pokker har et navn å si, det er opplevelse og moro man betaler for! Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Det blir delt opp i 3 deler som skal omfatte det Hardware nettverket driver på med (Akam.no, Amobil.no, Gamer.no, HWB.no og Hardware.no f.eks). La det ikke være noen tvil - det blir LAN men vi som jobber med dette har et ønske om og tilby mer enn bare LAN. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det blir delt opp i 3 deler som skal omfatte det Hardware nettverket driver på med (Akam.no, Amobil.no, Gamer.no, HWB.no og Hardware.no f.eks). La det ikke være noen tvil - det blir LAN men vi som jobber med dette har et ønske om og tilby mer enn bare LAN. 7883492[/snapback] Da dukker iallefall jeg opp på akam og amobil delen ^^ Hehe... LAN'et i år blir vel The Gathering som hvert år for min del Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Forøvrig - det vil komme en egen del på forumet hvor det vil være muligheter for å diskutere nyheter som blir publisert, komme med forslag eller kommentarer. Jeg har en stor drøm og det er en konkuranse som heter "Ueland - gjør ting han ikke kan". Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Forøvrig - det vil komme en egen del på forumet hvor det vil være muligheter for å diskutere nyheter som blir publisert, komme med forslag eller kommentarer. Jeg har en stor drøm og det er en konkuranse som heter "Ueland - gjør ting han ikke kan". 7883576[/snapback] Vel..... Møte opp på selve eventet kanskje? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 'HWX - The eXperience', harry. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva er innholdet på eventet da? Høres interessant ut. Fikk ikke tatt meg en tur til HW LAN 06, men hvis dette holde steder i Oslo eller omegn (Drammen? *englefjes*) så er jo dette supert! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har HWX - The eXperience blitt arrangert før eller er det bare et nytt navn? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 "HWX - The eXperience". Hva slags elendig forkortelse er dette? Det er like grusomt som å se at eXPerience blir forkortet til XP, mot alle regler. Jeg hadde forventet et seriøst nivå på slikt. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Blir LAN'et noe annerledes? Hadde også vert fint om dere forklarte hva dere mener med at det blir delt opp i tre deler. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hvis det er HW som står for arrangementet, hvorfor ikke bare la det hete HW-LAN 07? Likte ikke det nye navnet akkurat... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Enig der Jtand. Likte det gamle navnet bedre, men det er sikkert bare til man blir vant til det. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 The Gathering - The eXperience Noen som ser likheten? Tror det holder med TG07 for min del, hvis ikke det er noen andre jeg kjenner som skal på HWX da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå