Joachim_F Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Dancing Stage-serien kommer dansende til Wii, og Konami er i festhumør. Les mer Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Heh, og jeg trodde jeg fikk bra nok workout av wii- boxing... Wiimote+nunchuck+dansematte = svett Endret 6. februar 2007 av Dipso Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Et must, får nok mye moro ut av dette spillet gitt Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Neimen har du sett, et party spill til Wii. Eller, enda et Morsomt dette, Wii er jo som skapt for party spill, dog jeg tror jeg må finne en måte å forsterke reimene (surre dem inn med noe kanskje?) før jeg slipper kompisene løs med dette... Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 jeg venter fortsatt på singstar wii med en liten dings du fester i extention porten på wiimoten som gjør den til en mikrofon! Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Med tanke på at Nintendo eier wiikaraoke.com, så er det jo ikke helt umulig. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Genialt. Simpelt genialt. Wii har så ufattelig mange potensialer at det er sinnsvakt, og det er bare rent spillmessig. Tenk hva du kan plugge til Wiimoten. Morsomt. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 hehe! Kan bli ekstremt slitsomt det her! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Party spill å party spill. Dette spillet er slitsomt. Ikke noe forse spill iværtfall. Kjøpte dette til PS2 i håp om å kunne det bruke det som forse spill sammen med GH og Singstar. Funket ikke helt det gitt. Svetten renner etter en sang på slike spill. Men morsomt? JA, definitivt! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kanskje noen kreative hoder kan klekke ut en oppfølger til sexgames for C64 fra 1985, med interaktiv penisring, dildo osv? hadde vært gøy fint festspill Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Party spill å party spill. Dette spillet er slitsomt. Ikke noe forse spill iværtfall. Kjøpte dette til PS2 i håp om å kunne det bruke det som forse spill sammen med GH og Singstar. Funket ikke helt det gitt. Svetten renner etter en sang på slike spill.Men morsomt? JA, definitivt! 7884597[/snapback] Hm, har hørt at DDR er genialt vors-spill(hihi), ta noen øl-> ut på dansematta -> alkoholen rusher rett ut i blodet. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kanskje noen kreative hoder kan klekke ut en oppfølger til sexgames for C64 fra 1985, med interaktiv penisring, dildo osv? hadde vært gøy fint festspill 7885737[/snapback] ... så det er sånne fester du har? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) det er vel slike fester han skulle ønske han hadde men mulighetene til wii er store... men akkurat på dette punktet er de vel ikke større enn til andre konsoller? dansematter har det jo vært til f.eks. Ps2 i evigheter... Endret 8. februar 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Joa, men nå har vi også krav til hvordan vi beveger armene for å forbedre scorene i dette spillet. Etter som jeg forstod det hvertfall. Ikke nyskapende, men gjør et slitsomt spillkonsept enda mer slitsomt og forhåpentligvis desto mer morro og. Har selv ikke sett noe slikt før. Endret 8. februar 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 sant nok. Hvor lang er egentlig kabelen på nunchucken til Wiimoten? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Wikipedia - The cord for the Nunchuk is approximately three and a half to four feet long. The orignal designed Nunchuk was much longer. Det vil si metern? Litt i korteste laget,får håpe på trådløse nunchucks. Endret 8. februar 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Så det var sånn at du brukte både armer og ben på dansespillet til wii, noen som vet om man må bruke armene eller om man kan velge og bare bruke bena? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg