MaestroN Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei. Jeg har prøvd å søke gjennom forum etter dette, men finner ikke noe svar. Så eg prøver meg. Det eg trenger er en router som man kan sette hastighetsbegrensninger på.. Slik at alle pc`er både med og uten kabel kan maks trekke 2mb/s downl og maks 1mb/s upload... Og det som er igjen da skal brukes til en gitt ip adresse... Finnes det noe slikt? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Mener at enkelte dlinker kjører linux (søk på forumet), og der kan man legge til slike funksjoner og f.eks en miniwebserver Lenke til kommentar
MaestroN Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Skal ta en titt på det. Selv om eg har heller dårlige erfaringer med dlink sine routere... Takker for tips Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er mulig at det er et annet merke, er ikke helt sikker. Kan være linksys Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg kan bekrefte at Linksys kjører Linux. I alle fall den jeg har. WRTGL54 eller noe i den duren. Den er skikkelig god. Jeg har brukt Belkin og D-link før, og de imponerer ikke i forhold. D-link er bare generelt trassig og sta, mens Belkin hadde jeg litt tekniske problemer med. Ustabil DHCP bl.a. Men det kan være enkelttilfelle. Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 På en router hvor du kan putte inn DD-WRT kan du sette limits totalt, per port og prioriteter på mac, serivces osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå