Gå til innhold

Norsk PS3-pris klar (PS3)

Anbefalte innlegg

Men Sony har vel gitt et lite hint om at ps3 IKKE skal reduseres så mye som en krone i pris før muligens slutten av 2008 var det vel, p.g.a den er så dyr å produserer. Og da er det ikke snakk om en like bra reduksjon som det ble på sp2.

Men tiden vil jo vise da...........Men jeg hadde ikke turt og håpe på alt for mye med det første

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men Sony har vel gitt et lite hint om at ps3 IKKE skal reduseres så mye som en krone i pris før muligens slutten av 2008 var det vel, p.g.a den er så dyr å produserer. Og da er det ikke snakk om en like bra reduksjon som det ble på sp2.

Men tiden vil jo vise da...........Men jeg hadde ikke turt og håpe på alt for mye med det første

7894430[/snapback]

Det ville ikke jeg heller satsa på. Bare se på hvordan det ble i Canada. Der hevet de jo prisen med 50 Canadiske Dollar etter bare noen uker pga. de tapte for mye penger per konsoll.

Lenke til kommentar
Det ville ikke jeg heller satsa på. Bare se på hvordan det ble i Canada. Der hevet de jo prisen med 50 Canadiske Dollar etter bare noen uker pga. de tapte for mye penger per konsoll.

7894675[/snapback]

Var ikke vi enige om at den hevingen ikke var Sonys verk men utsalgsstedet?

Men uansett, har sagt det før og sier det igjen, som andre påpeker, prisen blir ikke å gå ned før Sony selger med profitt og det kan ta sin tid.

Lenke til kommentar

Men uansett, har sagt det før og sier det igjen, som andre påpeker, prisen blir ikke å gå ned før Sony selger med profitt og det kan ta sin tid.

Ikke ifølge det som stod på engadget: http://www.engadget.com/2007/01/26/ps3-pri...d-up-in-canada/

Der stod det at de solgte den for lav pris i forhold til USA retail og satte opp prisen hos samtlige retailers.

Noen som vet om det mulig å installere et annet OS på PS3en? Sånn... Vista feks? :innocent:

7894757[/snapback]

Neppe. Har sett Yellow Dog og Gentoo Linux. Men uansett så er jo 256MB minne for dårlig for Vista :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Ikke ifølge det som stod på engadget: http://www.engadget.com/2007/01/26/ps3-pri...d-up-in-canada/

Der stod det at de solgte den for lav pris i forhold til USA retail og satte opp prisen hos samtlige retailers.

Ok, beklager. Mener vi hadde en diskusjon gående her på forumet og ble enig at det var forhandleren og ikke Sony som satte opp prisen. Husker jeg helt feil da :)

Lenke til kommentar
Off-topic: Kunne tenkt meg et slikt adapter på 360 også. (Har lyst til å spille Steel Batallion på 360'en... :innocent: )

7898356[/snapback]

Finnes PS2 adapter til 360. http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2363

Dog den er svindyr, men den tillater jo mus og tastatur i spill og da :)

Men over til Bear^:

Det går nok greit ;) Men jeg forstår jo prisøkninga deres da. For sett oppimot amerikanske prisen så ble den billigere i canada enn USA. Derfor dro folk over grensen for å spare nesten 100$. Akkurat som at det sku bli 1000,- billigere i Sverige, så hadde jo folk dratt over grensa for å kjøpe der isteden :p

Lenke til kommentar

En morro affære selv om det er litt off topic, er at en ny barebone jeg har satt opp med trådløst PCI kort osv kjørt rett opp på en Ubuntu 6.10 Live CD og rett inn på et usikra trådløst nett i nabolaget uten at jeg rørte en finger.

Når jeg skulle installere XP derimot så slet jeg et par timer etter installasjon for å få trådløs kortet til å virke *ler*

Med tanke på Vista og PS3.... PS3 er nok bedre med Linux uansett.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva alle maser om rumble for. Det blir ikke akkurat mer realistisk (synes jeg). At stikken rister når du kjører en bil på grus får meg ikke til å tenke "jøss, dette er jo akkurat som å kjøre bil!". Jeg slo bestandig av rumble mens jeg spillte gamle PS-spill.

7898938[/snapback]

Du slo den av ja. Og da ha det sikkert slått deg at idèen med å kunne velge hadde vert flott. At du ikkje liker rumble er selvfølgelig ein meining du skal få beholde i like stor grad som at eg syns rumble er ein god ting å ha i visse spill :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...