Theo343 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Å bruke en Porting for å sammenligne grafikk sier seg jo selv at er bare tull . Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hakk i platen på "Xbox360 fansen"? Jeg er ikke en PS3 fan *usaklig* Det er klart at Xbox360 funker fint som en ribba konsoll uten moderne teknologi. Men noen krever mer av konsollet sitt da, kanskje la det gjøre flere oppgaver også. 7910252[/snapback] PS3 er i en lang artikkel i Amerikanske "Home Theater" omtalt som en vaskeekte multimediamaskin, og de langt på vei støtter opp om det du sier om prisen på ps3. Tatt i betraktning hva boksen inneholder er 6000,- ikke så gale. DrE Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 2 Off Topiz Q! Er det noen her som vet hva prisen blir på spaceworld? Siden den pleier alltid å være dyrere, jeg har forhåndsbestillt og er nr.3 på listen! Og Evnt. hvor mange maskiner kommer det til hver butikk? (Jeg har bestillt på Ski Storsenter, ganske stort) Håper på svar;) Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Kan jeg også lure på noe priser da :-) Noen som vet om feks expert eller el-kjøp skal sette ned prisen første parti, sånn som de gjorde med Wii? Eller, i hvert fall her i Kristiansand... Og jeg skal være i Danmark 23. mars... Noen som vet om det kan være det samme der? Og er den noe billigere i Danmark enn her til lands? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Kan jeg også lure på noe priser da :-) Noen som vet om feks expert eller el-kjøp skal sette ned prisen første parti, sånn som de gjorde med Wii? Eller, i hvert fall her i Kristiansand... Og jeg skal være i Danmark 23. mars... Noen som vet om det kan være det samme der? Og er den noe billigere i Danmark enn her til lands? 7917264[/snapback] Elektronikk har alltid ligget et hakk over i Danmark (så vidt jeg kan huske), men skal ikke se bort ifra at den kanskje går billigere der borte, men da kan du jo også bli stoppa i tollen og må betale moms også om du kjører bil eller flyr over grensa (Om du er så uheldig å blir stoppet da...) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Esken er ganske svær... så på fly er risken høy. Men det går tog til danmark nå gjør det ikke? Endret 11. februar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Esken er ganske svær... så på fly er risken høy. Men det går tog til danmark nå gjør det ikke? 7918780[/snapback] Jau. Via Sverige. Er jo togskinner på Øresundbroa så. Skal nok gå fint det. Men igjen... Blir jo litt dyrt for å spare kanskje noen få hundrelapper (om den selges billigere der) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hehe ikke sant, måtte være hvis man skulle en tur til køben på tog uansett Endret 11. februar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hehe ikke sant, måtte være hvis man skulle en tur til køben på tog uansett 7920025[/snapback] Jepp. Jeg tror det finnes få triks for å få prisen ned. Nå skal det sies at ikke-europeiske utgaver går for en billig penge på både finn, ebay og qxl. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jepp. Jeg tror det finnes få triks for å få prisen ned. Nå skal det sies at ikke-europeiske utgaver går for en billig penge på både finn, ebay og qxl. 7920403[/snapback] Evt, hva går man glipp av ved å velge ikke europeiske modeller? Og disse forskjellene, hva skal til for å "omgå" de? (softwaremessig, evt hardwaremessig etterhvert?) DrE Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Nå skal jeg faktisk til København uansett, og jeg skal ta båt, uten bil. Og tog i Danmark. Spørsmålet mitt er vel mest om jeg skal få en eller annen kompis til å stå opp tidlig her i Kr. Sand, eller fikse det selv i Danmark? Og det er vel sånn at det du kjøper billig som nevnes her er vel sånn at du ikke får spilt av blu-ray-filmer? På grunn av noe koding og noe styr? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Jepp. Jeg tror det finnes få triks for å få prisen ned. Nå skal det sies at ikke-europeiske utgaver går for en billig penge på både finn, ebay og qxl. 7920403[/snapback] Evt, hva går man glipp av ved å velge ikke europeiske modeller? Og disse forskjellene, hva skal til for å "omgå" de? (softwaremessig, evt hardwaremessig etterhvert?) DrE 7920884[/snapback] Egentlig ikke stort. Jeg kjøper nå Japanske utgaven for 6 lapper og får med ekstra håndkontroller, 2 spill og frakt (for den totale sum av 6 lapper(Dog toll, men han sku sette verdien på pakka ned til 2000,- ca. slik at det ikke ble så altfor mye mer oppå der igjen)). Eneste forskjellen det blir for meg er at BD filmer vil være sone A/1, som vil si den japanske, amerikanske etc. sona. Noe som gjør at jeg kan kjøpe filmer på ebay før de releaser i Europa (har kjøpt alle mine DVD'er fra faste butikker på ebay og play). Så er vel mest den grunnen at jeg kjøper den japanske utgaven. Ellers er strømforsyninga like fjong for den europeiske delen pga. den støtter forskjellige volt-levels. Spill er jo sonefrie så de blir jo ikke berørt (dvs. det går helt fint å kjøpe spill i Norge eller utlandet). Det er vel eneste jeg kommer på. Software-språk endres over til Engelsk via guider man finner på nett. Ellers så ser jeg ikkeno problemer (iallefall ingen som kan ødelegge for meg ) Endret 11. februar 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Godt svar CaZpeR! 7924018[/snapback] Takk takk. Har også undersøkt dette med sonefrie spill (syns det hørtes litt godt ut for å være sant), men jeg kan ikke se at det er noen sonefordeling på dette _enda_. Det skal vel ikke store software endringen til for å få soner. Men om det skjer er jo uvisst. Og jeg tør å riske på det i tanke på at jeg sparer en hel del på å kjøpe japanske utgaven (det er forresten snakk om en 60GB versjon den jeg kjøper) om man tenker på i forhold til norsk pris (5995,- + 499,- (wild guess for håndkontroller) + 549,- + 549,- (som da prisene brått blir for disse spillene) = 7592,- (altså ikke allverdens, men utgjør jo iallefall en sum )). Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er klart at Xbox360 funker fint som en ribba konsoll uten moderne teknologi 7910252[/snapback] Beklager at jeg sier det slik, men enten er du et troll eller så er du regelrett dum. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Det er klart at Xbox360 funker fint som en ribba konsoll uten moderne teknologi 7910252[/snapback] Beklager at jeg sier det slik, men enten er du et troll eller så er du regelrett dum. 7924062[/snapback] Hva mener du egentlig med dette? Xbox 360 fungerer jo kjempefint som konsoll uten HDDVD eller annen teknologi (som WiFi osv.). Å si noe annet er jo bare tull. Eneste som er minus med Xbox360 er at DVD spillern bråker som et !"$#!"!! men dette er jo blitt retta opp i nyere konsoller (nå snakker vi veldig nye og), med BenQ som produsent av DVD-spiller: Kilde or didnt happend EDIT: Jeg eier selv en Xbox 360 og har lagt inn Xtreme hacken for å få ned speeden til 2X slik at den går stillere enn retail. For det er faktisk DVD spilleren som bråker værst på den Endret 12. februar 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det er klart at Xbox360 funker fint som en ribba konsoll uten moderne teknologi 7910252[/snapback] Beklager at jeg sier det slik, men enten er du et troll eller så er du regelrett dum. 7924062[/snapback] Uff da, kanskje du er for dum til å forstå hva jeg mener da Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det er klart at Xbox360 funker fint som en ribba konsoll uten moderne teknologi 7910252[/snapback] Beklager at jeg sier det slik, men enten er du et troll eller så er du regelrett dum. 7924062[/snapback] Uff da, kanskje du er for dum til å forstå hva jeg mener da 7950138[/snapback] Tror ikke det, for dette virker som trolling og fanboyprat... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Det er akkurat det jeg forsøker å fremvise ja, jeg er selv meget lei av slikt og ville vise dere akkurat hvordan dere vrir og vrenger på fakta for å si noe negativt om den andre "parten/konsollen" i en slik diskusjon. Men du forstod heller ikke poenget, men her er det altså forklart. Derimot er det noe fakta i det jeg sier, wlan og nextgen optisk er moderne teknologi. Endret 15. februar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Nå fikk jeg tilogmed enda en grunn til å kjøpe ikke-europeisk (ikke at denne støtten er 100% i JP/US utgavene da): http://www.dagbladet.no/kultur/2007/02/23/493032.html Endret 23. februar 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg