Theo343 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jeg mente selvf. FF... og det med tanke på når underlaget er på vei til å glippe... slik du kjenner på vått føre i svinger osv i reell bil. Jeg tenkte på Rumble som FF. Endret 8. februar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Rumble i ratt og kontroller er mer en gimmick enn noe reell bedring i spillopplevelsen. I ratt bør det ikke være rumble, men Force Feedback. Da snakker vi respons i forhold til underlag og kræsj. 7900048[/snapback] prøvd ut orginalrattet til Xbox 360? Selv om det er dyrt så er det jaggu verdt det. Håper virkelig det kommer noe tilsvarende til PS3. Er bare å vente på Forza 2 nå (spillet MS rattet er laget rundt). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Når vi er inne på force feedback i ratt og slikt... hvordan er det med holdbarheten? kan kraftige gutter ødelegge dem ved f.eks. å holde for hardt igjen? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) G25 skal muligens virke på PS3, vet ikke om noen har testet det. Men der snakker man tidenes beste ratt. Du klarer sikkert å ødelegge en ordentlig bil også hvis du prøver hardt nok. Endret 8. februar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 G25 skal muligens virke på PS3, vet ikke om noen har testet det. Men der snakker man tidenes beste ratt. Du klarer sikkert å ødelegge en ordentlig bil også hvis du prøver hardt nok. 7901143[/snapback] Håper virkelig det dukker opp noe tilsvarende til PS3 som det rattet som kom til X360. Kommer vel sikkert ikke til å bli like bra i tanke på rattet til 360 ble satt sammen av gode gamle sidewinder teamet (for oss som husker de tidene ) Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Selv om jeg ikke er noen fan av rumble, så må jo dere selvfølgelig få lov til å være det. Men jeg tror at mange Xbox fanboys bare bruker "rumble-mangel" som en grunn til å disse PS3. Rumble er kanskje kjekt for noen, men ikke en SÅ big deal som mange skal ha det til. Synes generelt det er alt for mange fanboys til de forskjellige konsollene. Mens det var Xbox1 og PS2 det stod om, så sa bestandig PS2-folka at grafikk ikke var viktigst, mens Xbox-folka dissa PS2-grafikken. Nå er det omvendt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Mens det var Xbox1 og PS2 det stod om, så sa bestandig PS2-folka at grafikk ikke var viktigst, mens Xbox-folka dissa PS2-grafikken. Nå er det omvendt. 7902006[/snapback] Det der har du faktisk fullstendig rett i. Raskt kor tingene går seg til hos folk. Men denne generasjonen har begge maskinene potensiale til å ligge likt reint grafisk i mye større grad en forrige generasjon. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Og Xbox folka snudde seg Bare innse det at grafikk kvalitet og ytelse er viktig. Men det viktigste er gameplay, det holder deg til spillingen. Endret 8. februar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nå har vel MS/ATI utført en genistrek med skjermkortkonfigurasjonen i Xbox360, så grafisk tror jeg neppe PS3 leder med så mange hestehoder. PS3 kan potensielt klemme til med noe sinnsyke fysikkberegninger og ta det igjen på den fronten. Noen klar vinner kommer vi aldri til å klare å kåre, ikke ønsker vi det heller. Som forbrukere er vi tjent med en 'krig' som ingen vinner, da blir det mere spill og nye konsoller som utvikles hele tiden. Og prisen faller.. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 G25 skal muligens virke på PS3, vet ikke om noen har testet det. Men der snakker man tidenes beste ratt. Du klarer sikkert å ødelegge en ordentlig bil også hvis du prøver hardt nok. 7901143[/snapback] Håper virkelig det dukker opp noe tilsvarende til PS3 som det rattet som kom til X360. Kommer vel sikkert ikke til å bli like bra i tanke på rattet til 360 ble satt sammen av gode gamle sidewinder teamet (for oss som husker de tidene ) 7901617[/snapback] Jeg har sett at folk har testet G25 på PS3, og det skal fungere, dog uten FF. Og G25 er det ultimate rattet som er laget uten at man må opp i 5 sifret beløp. 360-rattet er "plasticfantastic" i forhold til g25. (jeg har begge) Det store spørsmålet er vel om FF kommer til å fungere. Pga krangelen mellom Sony og Immersion. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 G25 skal muligens virke på PS3, vet ikke om noen har testet det. Men der snakker man tidenes beste ratt. Du klarer sikkert å ødelegge en ordentlig bil også hvis du prøver hardt nok. 7901143[/snapback] Håper virkelig det dukker opp noe tilsvarende til PS3 som det rattet som kom til X360. Kommer vel sikkert ikke til å bli like bra i tanke på rattet til 360 ble satt sammen av gode gamle sidewinder teamet (for oss som husker de tidene ) 7901617[/snapback] Jeg har sett at folk har testet G25 på PS3, og det skal fungere, dog uten FF. Og G25 er det ultimate rattet som er laget uten at man må opp i 5 sifret beløp. 360-rattet er "plasticfantastic" i forhold til g25. (jeg har begge) Det store spørsmålet er vel om FF kommer til å fungere. Pga krangelen mellom Sony og Immersion. 7904354[/snapback] Har selv ikke testet G25, men det ser utrolig bra ut! Men om det er slik du sier at det funker på PS3 bare uten FF så er det litt trist :S Får håpe at det ordner seg For da vet jeg hva som er min bursdagsgave til meg selv i år Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Hvorfor har Xbox360 FF og ikke PS3, er det noe royalties MS betaler som ikke Sony betaler? Endret 9. februar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 PS3 har Force Feedback, men ikke rumble. Folk verden over har da spilt GT HD med FF ratt i månedsvis nå. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hvorfor har Xbox360 FF og ikke PS3, er det noe royalties MS betaler som ikke Sony betaler? 7904840[/snapback] Fordi Immersion, som har patent, saksøkte Sony og MS for brudd på denne. MS inngikk forlik (og kjøpte seg inn i Immersion). Sony kjørte prinsipielt og har så langt tapt rettsak. Les mer: http://en.wikipedia.org/wiki/DualShock#Vib...unction_lawsuit Patenter er blitt noe dritt. Man får patenter på alt for generelle ting... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Syns alltid Xbox gjengen har skreket etter grafikk eg? Og gjor det enda,da den av opplagte grunner ligger forran PS3. Trur dog det vil bli mindre forskjeller denne generasjonen. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg håper Sony snart gir en offentlig uttalelse angående force feedback. Nå virker det som det er hipp som happ hvorvidt spillene kommer til å støtte dette eller ikke. Driving Force Pro gir FF i noen spill til PS3, mens G25 ikke gir FF i de samme spillene (slik jeg har forstått det). Dette blir bare forvirrende, og jeg håper snart det blir en endelig avklaring på dette. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Syns alltid Xbox gjengen har skreket etter grafikk eg? Og gjor det enda,da den av opplagte grunner ligger forran PS3. Trur dog det vil bli mindre forskjeller denne generasjonen. 7907906[/snapback] Hmm tror du har en viktig skrivefeil der PS3? Kan vel ikke akkurat si meg enig i det Endret 9. februar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Grafisk ligger 360 forran PS3 av den grunnen at den har vert ute lengre ja PS3 har ingen killer aps enda som virkelig tar i bruk kraften i konsollen i forhold til 360 som har GeOW f.eks. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Synes du MGS4 ser ut til å ligge bak Xbox360 titler? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Synes du MGS4 ser ut til å ligge bak Xbox360 titler? 7909618[/snapback] Ja men er det spillet ut da mann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg