Joachim_F Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 I går ble den norske PS3-prisen fastsatt. Rundt 6000 kroner må du regne med å betale for å få tak i en PS3. Les mer Lenke til kommentar
master_al Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ikke akkurat overraskende at prisen blei så høy, men hadde håpet en ihvertfall kunne blitt 5500 Men vi bor jo i Norge, og da er det vel ikke så rart likevel. Jaja er vel bare å begynne å spare da, fordi de som vil ha den Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jeg stiller meg hvertfall utenfor lefdal på launchdagen, all erfaring tilsier at disse samt elkjøp legger seg noe under listeprisen ved lansering, og hever prisen kort tid etter. Jeg håper hvertfall jeg får plukket den med meg for rundt 5500,- derfra. Endret 6. februar 2007 av ChaosPredicted Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva er det jeg hører? Kan det være lyden av tusenvis av mennesker som kjøper Xbox og Wii i stedet for PS3? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva er det jeg hører? Kan det være lyden av tusenvis av mennesker som kjøper Xbox og Wii i stedet for PS3? 7882617[/snapback] Nja, skeptisk. Tror heller det er lyden av flamebaiting herfra til helvete. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Vel, da er det i alle fall klart at jeg venter et år eller mer med å kjøpe PS3. Får leke meg med 360 så lenge ^^ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Æt min drit! Ikke om jeg kjøper en konsoll til 6000,- eller mere.. Ingenting kan rettferdiggjøre Blu-ray! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jeg kommer nok til å kjøpe en PS3 en gang jeg har råd, og det blir nok lenge til. Mangler jo bare en konsoll nå, og det er PS3. Venter nok til de gode spillene kommer også. Endret 6. februar 2007 av master_al Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 hadde lyst på en ved launch. men når det bare er resistance jeg har lyst på kan det like gjerne vente litt Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ser at store flatskjermer faller i pris. Blir nok PS3+flatskjerm 40+"+surround til høsten. Foreløpig er det sparing for sommerferien. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Selv ikke Blu-Ray rettferdiggjør en konsoll til den prisen. Om noen overhode skal ta seg så svindyrt betalt for en konsoll bør den ha mer enn Blu-Ray å skryte av, og da tenker jeg på spill. Jeg ser ingen spill som appelerer til meg, derfor synes jeg prisen er stiv som en stokk. Om bare Sony hadde vært lur og brukt DVD stasjon til launch og gitt Blu-Ray som addon. Sukk. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Eh...6 store lapper, blir faan ikke aktuelt næææi, holder meg til 360en jeg Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Om bare Sony hadde vært lur og brukt DVD stasjon til launch og gitt Blu-Ray som addon. Sukk. 7883034[/snapback] Den gang ei..... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 synes det er spennende at de går for bluray. er spent på hvordan spillutviklere blir å benytte all den ekstra plassen, i hvert fall når stortitlene kommer Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Selv ikke Blu-Ray rettferdiggjør en konsoll til den prisen. Om noen overhode skal ta seg så svindyrt betalt for en konsoll bør den ha mer enn Blu-Ray å skryte av, og da tenker jeg på spill. Jeg ser ingen spill som appelerer til meg, derfor synes jeg prisen er stiv som en stokk. Om bare Sony hadde vært lur og brukt DVD stasjon til launch og gitt Blu-Ray som addon. Sukk. 7883034[/snapback] Hvor lurt ville det vært når det ville hindre spillutgivere å benytte Blu-Ray fordi de da ville vært ukompatible med store deler av spillkonsollene der ute? Dette blir en bra boks med masse kraft og knall grafikk. En fullverdig PC man til og med kan installere Linux på. Og 6000,- for en PC er ikke all verden. Sagt på en annen måte: Man får det man betaler for. Skal man ha noe skikkelig, så er det ikke gratis. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Nei, får håpe den synker litt i pris innen de store spillene kommer (FFXIII, MGS4 osv). Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tror Sony har bommet litt med Blu-Ray. De aller fleste vennene mine har ikke peiling på hva det egentlig er. De som vet hva det er, vet også at man ikke kan leie/kjøpe så veldig mange BR-filmer akkurat nå. Behovet for BR til annet enn å spille PS3-spill er akkurat nå null. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Blu-ray eller ikke, det har enda ikke blitt vist fram en spillopplevelse jeg ikke kan oppleve tilsvarende på 360, og da er ikke prisen verdt det. Men vis meg noe som er unikt på PS3, og jeg kommer til å ha veldig lyst på. Men 6 Munch'er? Ærlig talt... Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Blu-ray rettferdigjør selvsagt den prisen, hva får man en standalone Blur-Ray spiller for idag? Ikke mye under 10k i allefall. Dessuten er det jo utrolig bra at noen tør å ta steget litt lenger, bare tenk på potensialet i konsollen. Jeg syns det er dyrt, men ikke forholdene tatt i betraktning, det spørs bare hvor mye man har lyst på spill-maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg