Mr team Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Sjønner at folk er litt skuffa, men det er sagt av bl.a bmwm3 turbo at det ikke ble så mye spennende denne gangen. Synes K810 er griselekker personlig da, men smaken er jo som kjent...ja dere sjønner. Det jeg synes er kjipest er at ikke video oppløsningen er justert. Hadde den vært det ville tlf vært mye mer attraktiv for meg ivertfall. Blir nok en del spennende på 3gsm. Jeg gleder meg 7886347[/snapback] Vel, bmwm3 turbo nitro her... Først blir low end, mid end presentert, og gamle modeller i nytt skall blir presentert (dette er hva vi så igår) Det vil ikke bli vist mer på 3GSM, ei heller på Cebit, neste presentasjon er ikke før slutten av Mars, evt April. Da vil vi imidlertid se flere hyggelige og etterlengtede nyheter, bl.a flere i metal bl.a. Cybershot serien vil bli utvidet. Bravia er fremdeles et stykke unna. Håper det gjorde ting litt klarere? Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nå finnes det flere tråder om både rykter til 3GSM, og SE i hele 2007. Denne tråden handler om K810i. Da lar vi det forbli temaet her. Rykter og slike ting i andre passende tråder. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg synes det var helt unødvendig av SE å lage denne mobilen! Selv har jeg en K800i. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 bmwm3: Hørt noe om handycam-serien? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) bmwm3: Hørt noe om handycam-serien? 7900449[/snapback] Handycam som egen serie er kansellert, litt uvisst hva som skjer med denne brandingen. Men det blir ikke noen egen handycam mobil som N93 altså. Men dette er off topic, la oss holde oss til tema, og for vidre spm, send meg heller en pm, ok? Endret 8. februar 2007 av bmwm3 Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ble visst nødvendig å dele ut advarsel for off-topic. Som sagt, hold tråden til temaet, K810i. Det finnes flere andre SE-rykte-tråder Evt. kommentarer kan tas på PM til meg. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) "Same shit, different wrapping" Ikke første gang SE har (re)lansert en mobil som er specmessig helt identisk. F.eks. K750 og W800. Jaja, W800 hadde en annen MP3-avspiller men det var det..kun SW forskjell. Endret 9. februar 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
mkon Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Syns den ser fin ut, tastene er en anna sak men det er vel "stil" sikkert:D Syns telefoner skal se slik ut, noenlunde firkanta og normale....makan til alle de stygge design telefonene som både ser ub rukelig ut og er ubrukelig å bruke Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 K810i Demo Video Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Bra jobba Jack, fin video. Er en søkker for blått lys. Spesielt blå lysdioder. Ser jeg noe sånt, må jeg nesten bare kjøpe Spørs om det ikke blir en sånn på meg. Ser rimelig bra ut. Lenke til kommentar
Zleepy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Har lest litt om k810 på sonyericsson.com.. Er det sant at den IKKE støtter MP3/AAC ringetoner? Og at den ikke støtter organiser/kontakter?? (Er ikke det adresselisten??) Det får jeg til svar når jeg sammenligner k800 og k810. Men en bra ting er redesignet av linselokket. Det er helt tragisk på k800. Jeg klarer å åpne det hver gang jeg tar den ut av lommen. z Endret 22. februar 2007 av Zleepy Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Vet noen sånn ca. pris på K810 når den kommer ut`? Og når er det den kommer ut? Kult vis noen hadde svart Raste Lenke til kommentar
koda Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ja, når kommer denne? Ikke spes imponert, men siden jeg skal ha ny SE og W880i ikke har radio, blir det nok denne.. Lenke til kommentar
koda Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 I følge andre web-sider skal den komme i mai: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...41050&start=180 ..kanskje jeg heller skal gå for en Nikia med GPS... Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvorfor venter egentlig SE så lenge med å lansere K810 egentlig? K800 er jo en suksess, så hvorfor ikke bruke K810 til å selge enda mer av den? Og om ryktene er riktig så kommer jo 5 megapikseltelefonen til SE i sommer også, så da vil jo folk som kunne tenkt seg K810 droppe denne til fordel for K850/K900. Synes ikke andre det er litt spesielt, nå er det ikke så mange 3 megapikseltelefoner på markedet som har "det meste av funksjoner", hvorfor vente 3 måneder til det er betraktelig flere telefoner å konkurrere med? Tror SE hadde vært smart om de hadde sluppet den nå jeg. OG det er synd, for jeg kunne tenkt meg den, men når den kommer er det garantert noe mer som frister da, desverre. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har lest litt om k810 på sonyericsson.com.. Er det sant at den IKKE støtter MP3/AAC ringetoner? Og at den ikke støtter organiser/kontakter?? (Er ikke det adresselisten??) Det får jeg til svar når jeg sammenligner k800 og k810. Men en bra ting er redesignet av linselokket. Det er helt tragisk på k800. Jeg klarer å åpne det hver gang jeg tar den ut av lommen. z 8003207[/snapback] Stemmer det at den ikke støtter mp3 ringtoner? Det ville jo vært merkelig, og det samme med kontakter. Noen som bekrefte avkrefte dette? Lenke til kommentar
cazper_no Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Her er en ordentlig gjennomgang av telefonen: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k810-review-133.php Og ja: Den støtter MP3 / AAC og har selvfølgelig kontaktliste og kalender lik k800i. Endret 21. mars 2007 av cazper_no Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Prøvde telefonen i går og den er lekker uten tvil, men så og si bare designet som er forandret fra K800i. Jeg fant hvertfall ikke noe store greier... Lenke til kommentar
YBD Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Irriterer meg at det er en stund til den kommer! Trenger ny mobil NÅ, og kunne gjerne kjøpt k800i, men siden den sannsynligvis faller mye i pris når k810i kommer føler jeg meg tvunget til å vente for å ikke "tape" mye penger. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Mobile Review har vurdert K810i og har mange bilder på denne adressen. Her er noen bilder fra testen; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå