Ozelot Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jepp, sjefen har kjøpt plasmaskjerm slik at vi kan se på vinterleker eller hva det var, og jeg fikk i oppdrag å skaffe kabel mellom den bærbare(som bare har vga\d-sub) og plasmaskjermen. Var innom Elkjøp og fant en kabel, men etter å ha kjøpt den, så ser jeg det står maks 17" på den og den passer ikke helt bakpå plasmaskjermen. Så da er spørsmålet: Går det an å koble denne digre skjermen med en bærbar som bare har vga-utgang bakpå? edit: Er forøvrig denne skjermen. Endret 6. februar 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skjermen har VGA inngang, så det skal gå fint. Du trenger bare en vanlig vga kabel Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg gjorde det, men kabelen passer ikke. Lenke til kommentar
razer Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Spørs om det er DVI-inngang på plasma'n da: http://www.extron.com/technology/img/dvi.gif Finnes Dvi-Vga overganger Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Er ikke det, men den har HDMI , s-video inn og component inn. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva slags kabel kjøpte du da? Har aldri hørt om kabler som støtter maks 17" før.. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Har du ikke s-video-utgang på din bærbare? Edit: Ser du skriver at du kun har VGA, da tror jeg du trenger en adapter fra vga til s-video. Det finnes. http://www.google.no/search?source=ig&hl=n...-s%C3%B8k&meta= Endret 6. februar 2007 av anderfo Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) crap, dobbeltpost Endret 6. februar 2007 av awesom-o Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Fiksa det ved å kjøpe en vga-vga (begge hanner) samt en DVI-vga adapter. Prøvde med antenne med signalet ble så dårlig. Heia Euchannels (nå sitter alle på jobben og venter på at skiskyting skal starte...) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 litsent her, men jeg bruker faktisk og kjøre film via en ultraportabel til 42" funka fett. vga-vga bra du fikk ting til Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Grunnen til at jeg ikke fikk det til , var at den vga-kabelen jeg i utgangspunktet fikk, hadde feil "kjønn" på enden. Og siden elkjøp bare hadde en 10 lang vga-vga kabel, så kjøpte jeg en vga-dvi med dvi-vga adapter og sparte både plass og penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå