gothavbanen Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Skal snart kjøpe ny maskin, inkludert ny skjerm.. Har du meninger om gode 21-22" crt skjermer, se denne posten: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=71117&forum=23 tar vel en liten stund før jeg får stablet sammen en rimelig innkjøpsliste, og før den tid skulle jeg gjerne gjort et par håpløse forsøk på å få et ordentlig bilde på min Hyundai HL-7770a, som er et skikkelig makkverk. Sliter med: Skjermen er grå-aktig Hvitfargen er blå Om jeg skrur kontrast/lysstyrke for høyt, forsvinner alt som er av fargenøyanser Om jeg ikke har skyhøy gamma må en skru av lyset for å se noe som helst Skjermen er i utgangspunktet alt for mørk osv.. Noen tips til gratis programmer/websider for kalibrering av skjerm? Detta ser helt håpløst ut.. Måtte forresten fjerne sperren for oppløsninger/hertz som skjermen ikke kan vise for å få den opp i 1152x864@75Hz Lenke til kommentar
gothavbanen Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 hm.. hva med å endre litt på oppsettet av siden, slik at ikke skjermoppløsninger blir linker til mail-adresser som ikke eksisterer? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 21:16, skrev gothavbanen:Noen tips til gratis programmer/websider for kalibrering av skjerm? Nokia Test er et bra og gratis program for justering av skjermer. LeD Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Kjøp et koblingsskjema for skjermen og finn ut hvor Gitter 1 er. Så stiller du litt på den. Hvis ikke det hjelper, still på G2 også. Ps: Ikke rør høyspenningen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå