Furoree Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har en Yamaha RX-V659, og trenger en høyttalerpakke. Har sett endel rundtom, men klarer ikke plukke ut noe. Noen som kan anbefale noe innenfor 10.000,- til 20.000,- ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Tannoy Arena det er faktisk ganske god lyd i dette anlegget! Evt: Front: Tannoy Fusion 4 Center: Tannoy Fusion C Bak: Tannoy Fusion 1 Subwoofer: Tannoy TS 10 Sum: 14 380 + kabler Endret 6. februar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Furoree Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Takker for svaret... Tannoy Arena ser ut som props fra en dårlig sci-fi serie, så det er nok ikke aktuelt. Fusion ser derimot ut til og være et greit kjøp. Lurte også på dette oppsettet ; Front : Infinity Beta 50 Senter : Infinity Beta C360 Bak : Infinity Beta 20 Sub : Infinity Beta SW12 Pris : 17.270,- Etter hva jeg har skjønt kan dette oppsettet muligens bli for "varm" i klangen. Noen input ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har bare hørt den vesentlig dyrere serien til Infinity Kappa serien. De er veldig gode. Tror nok ikke Beta er noe dumt valg, men har ikke hørt de selv så kan ikke si det med hånden på hjertet Lenke til kommentar
keedo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei kjøpte dette høyttaler systemet til min Rx-v659. er veldig fornøyd med lyden fra så små høytalere. De gir en utrolig bra hjemmekino lyd, alle som har hørt de her tror ikke sine egne ører. Spiller som store høytalere. B&W har klart det igjen. i tillegg så ser du nesten ikke høytalerene. Verdt en tur til hi-fi klubben for og høre de. gir også en bra lyd fra cd. B&W Mini Theatre Høyttalersystem mt20 fra hi-fi klubben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå