hitokiri Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Null taster er fremtiden. Asus har tatt en titt inn i krystallkula, og sett Aura. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det utfellbare tastaturet så ikke helt smellgodt ut. Ikke standard QWERTY en gang. Konseptet virket veldig spennende, men er skeptisk til den "baren" med taster smo skal skyves over skjermen. Et lite rusk under der og man ender opp med den saftigste skjermripa på denne siden av Atlanteren. Morsom overskrift, dog Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg hadde bare knust skjermen med en gang Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 ser ganske lik den jeg har designet bare på min man trekke ut skjermen Lenke til kommentar
Scix Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skal jeg være helt ærlig, begynner jeg å bli lei av alle konseptene. Hva med å faktisk produsere noe slikt, imens det fremdeles er litt ny teknologi. Det ville jo solgt Jeg hadde værtfall kjøpt det. Lenke til kommentar
SgtPepper Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skal jeg være helt ærlig, begynner jeg å bli lei av alle konseptene. Hva med å faktisk produsere noe slikt, imens det fremdeles er litt ny teknologi. Det ville jo solgt Jeg hadde værtfall kjøpt det. 7883696[/snapback] Utfordringen er vel at man kan tegne hva som helst. Mennesker med peiling på formgivning og 3D DAK verktøy lar seg ikke alltid begrense av virkeligheten i sine visjoner. Denne telefonen tok sannsyligvis en uke eller to å tegne, for en designer. Gjenstående ingeniørmessige utfordringer for å realisere telefonen er nok mange hundre manneår. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er kanskje slik det vil se ut i framtiden, men de burde da finne opp et trykkfølsomt safir glass ytterst, slik at skjermen ble beskyttet, men det finnes nok billigere alternativer enn som så. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 ser ganske lik den jeg har designet bare på min man trekke ut skjermen 7883539[/snapback] DET var en idee jeg likte!! Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 den der så veldig firstende ut.. ser man bort ifra at kamera va ganske lite.. kanskje 3mp om ikke 5mp kamera.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg