MasterOfDisaster Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 noen som har noen anbefalinger av lyd redigerings program? skal hovedsaklig redigere lyd nivået i forhold til video opptak. Pinnacle Liquid pro er et jeg har hørt om. Noen som har andre programmer? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Audacity SoundForge Adobe Audition AKIRA Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Takk:) skal se nærmere på de. hvem vil du helst anbefale? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Wavelab 6.0 (4.0 og oppover duger også) Men alle programmene her i tråden bortsett fra Audacity (som er gratis) er "overkill" hvis du bare skal justere nivået - de andre koster flerfoldige tusen. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Om jeg har et lyd opptak med for høyt/lavt i forhold til videoen i opptaket. Kan jeg da justere dette ut ifra noen av disse programmene? mulig dette er litt vansklig forklart. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva mener du med "i forhold til videoen" ? Hvis du har satt opp volumet for høyt når du tok opp videoen, vil du få klipping (skurr) og det er dessverre ingenting som drasisk kan forbedre lyden din da (litt "damage control" går alltids, men det er ganske vanskelig). Hvis det derimot er satt for lavt, er det ikke noe problem å bruke et av programmene over til å normalisere, dvs skru opp til maks nivå før klipping med f.eks Audacity. Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vegas fungerer veldig bra til å ratte lyd. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 mulighet til forskjellig eq er paa forskjellige spor paa vegas? Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ja, den er veldig til stede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå