Lakus Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kjøpte meg i går Oblivion til X360 etter å ha hatt PC versjonen helt siden Launch. Merket med en gang at alt var altfor lett? Skrudde opp "difficulty" til 3/4 på den slidebaren i Options... Fremdelesaltfor lett, bare løper rett fram og hogger ned alt foran meg. Vet dette med levelscalinga osv ettersom jeg er en av dem som jobbet hardt med å få den bort i Pc versjonen, men kan ikke huske at Pc versjonen var så lett. På PC hadde jeg "Difficulty Slidebaren" på halveis og jeg brukte 2-3 dager på Arena, nå har jeg den som sagt på 3/4 og pløyd gjennom Arena på 3 timer... Sikkert en del mer som jeg burde nevnt, men det får dere heller spørre om så kan jeg svare.. Og til slutt, ikke gjør dette til en PC vs X360 tråd, ok? Er bare mine inntrykk. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hadde Oblivion til PC før søstrene mine hærpa dem. vanskelighets graden avhenger vel en god del på hvilken rase du velger. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kanskje du har blitt flinkere? Jeg var helt fersk på sånne spill da jeg kjøpte oblivion, hvis jeg laster gamle save nå og prøver ting jeg slet skikkelig med går det vesentlig lettere nå som spillet sitter mer i fingrene. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kjøpte meg i går Oblivion til X360 etter å ha hatt PC versjonen helt siden Launch. Merket med en gang at alt var altfor lett? Skrudde opp "difficulty" til 3/4 på den slidebaren i Options... Fremdelesaltfor lett, bare løper rett fram og hogger ned alt foran meg. Vet dette med levelscalinga osv ettersom jeg er en av dem som jobbet hardt med å få den bort i Pc versjonen, men kan ikke huske at Pc versjonen var så lett. På PC hadde jeg "Difficulty Slidebaren" på halveis og jeg brukte 2-3 dager på Arena, nå har jeg den som sagt på 3/4 og pløyd gjennom Arena på 3 timer... Sikkert en del mer som jeg burde nevnt, men det får dere heller spørre om så kan jeg svare.. Og til slutt, ikke gjør dette til en PC vs X360 tråd, ok? Er bare mine inntrykk. 7881967[/snapback] Teh whine? Uansett, sett slideren helt opp, så skal du smake død og fordervelse! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Thomas nå roer vi ned :!: Har den helt til høyre nå og det er nå slik jeg ville ha det Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Prøv å lag en alchemist karakter eller noe sånt og kun advace i alchemy skillen din pluss noe annet så vil du vel få problemer når du møter fiender etter hvert. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Men det er ikke my kind'o shit My kind'o shit er sverd/øks, destruction og heavy armor Lenke til kommentar
Arang Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Prøv å lag en alchemist karakter eller noe sånt og kun advace i alchemy skillen din pluss noe annet så vil du vel få problemer når du møter fiender etter hvert. 7887643[/snapback] Nei, for etter hvert vil du kunne lage poisons som gjør at du gjør trippel skade. Den eneste builden i hele spillet som er tilgrensende umulig å spille fokuserer på Hand to hand, Mercantile, Speechcraft og Mysticism. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå