Beinet1 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei! Noen som vet hvilke fordeler en får ved å være medlem i VACN? Tenker mest på hvilke rabatter en får på deler rundtomkring. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Masse! Det er egentlig ikke noe å lure på engang. Etter en til to turer på BilExtra har jeg spart inn kontingenten opptil flere ganger. Og det er langt fra bare på BilExtra du får rabatt. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Masse! Det er egentlig ikke noe å lure på engang. Etter en til to turer på BilExtra har jeg spart inn kontingenten opptil flere ganger. Og det er langt fra bare på BilExtra du får rabatt. 7882067[/snapback] Har du litt mer spesiffisert hvem og hvor mye rabatt? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har hvertfall meldt meg inn i VACN på grunn av dette: http://oslo.vwaudi-club.no/?s=localPage&PageID=15 Er jo utrolig mange andre fordeler også. Godt miljø, abonement på bladet Bil, invitasjon til treff osv Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Er man i besittelse av en VAG bil er det ikke noe å lure på en gang. Kontigenten sparer du inn bare ved anb. av bladet "BIL". Samt utgavene av klubbens eget magasin "Treffpunk". Finner masse god info og tips fra likesinnede på forumet og tidligere nevnt all klubbrabatten rundt om hos forhandlere til ditt bilmerke.. Endret 10. februar 2007 av Marzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå