fredblic Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 hei, jeg lurer bare på om det er mulig å kjøre hdd mens de står i høkant. altså sånn at de står på en av sidene. ikke spørr hvorfor jeg skal ha det slik. er det mulig å kjøre dem sånn, eller er det no problem siden diskene inni kansje ikke går ordntlig rundt? Lenke til kommentar
Mow Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det går fint å ha hdd stående på høykant, noe jeg har gjort det siste året uten noen problemer. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det finnes en rekke stasjonære modeller fra seriøse produsenter hvor harddisken er montert på høykant. Så det skulle ikke være noe problem. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 supert, takker for svar Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har selv brukt det i lang tid, uten problemer! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva med opp å ned? Går det bra? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Dersom du mener HDD som i hele kabinettet; ved å ha et liggende kabinett på høykant vil det eneste problemet bli om CD/DVD-stasjoner da også blir på høykant. Men HDD som i intern harddisk vil ikke lide av å være på høykant nei Endret 6. februar 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 noen dell pcer kommer med liggende/stående hder Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 no problemo dude kan sette disken slik du vil. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva med opp å ned? Går det bra? 7884462[/snapback] Klart det! Noen ganger kan det faktisk være nødvendig - jeg har hørt om tilfeller der en HD ikke ville starte etter å ha ligget ubrukt i flere år, men etter å ha snudd den på hodet, raklet den i gang. (Det har vel noe med opplagringen av spindelen å gjøre, og smøremiddel som hadde "størknet" over tid.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå