Trellis Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skulle koble LCD-TV til pc hvorpå PC'n hang seg i oppstartsprosessen. Jeg holdt deretter av/på knappen inne for å slå av og i samme øyeblikk var det selvfølgelig noe harddisk-aktivitet. Resultatet er at jeg ikke kommer inn i Windows, verken med siste fungerende oppstart eller i sikkermodus. Eneste alternativet som tilsynelatende funker er F10 - systemgjenoppretting, men jeg hadde håpet å slippe å miste konfigurasjonsinstilliinger og alle windows oppdateringer. Har jeg noe annet alternativ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Prøv å start Recovery Console (boot fra XP CD og velg R), kjør chkdsk. http://support.microsoft.com/kb/314058 Lenke til kommentar
Trellis Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Takk for svar og link Hårek. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Og virker ikke det, kan du kjøre en "Repair Install": "A Repair Install will replace the system files with the files on the XP CD used for the Repair Install. It will leave your applications and settings intact, but Windows updates will need to be reapplied." Mer om dette her - og sikkert mange andre steder på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå