Lakus Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (hvertfall til den blir hacket igjen). :!: Gir den nye en uke Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 6 dager, får vel gi premie til den som gjetter nærmest? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kjøper nok et Core system (i tillegg til min "premium") med dette nye drevet. Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det lett å bytte ut dvd-rom'en på X360? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Er det lett å bytte ut dvd-rom'en på X360? 7890797[/snapback] Er rimelig enkelt. Problemet er at DVD-rom'en er låst til akkurat din xbox med en unik nøkkel. Når den nye BenQ dvd-rom'en er blitt hacket så er det ikke noe problem å bytte ut din nåverende DVD med en slik. Endret 7. februar 2007 av phoen|x Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har ikke prøvd å gjort noe sånt med boksen min før, men det kan vel ikke være vanskeligere enn med en stasjoner pc? Lenke til kommentar
thelad78 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Kan noen bekrefte at de har mottatt den nye DVD spilleren ved kjøp av xbox etter jul? Er den f.eks å få tak i på Elkjøp Oslo? Endret 8. februar 2007 av thelad78 Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Fikk akkurat et returnummer idag, fordi min 360 har fått en Hardware-feil (kode 0102). Skal sende inn min. Tror dere jeg vil få tilbake en 360 med den nye DVD leseren i? Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Sjansen er vel størst for at de reparerer din nåværende box og sender den tilbake, eller at de sender deg en annen box de har reparert. Har ikke sett at det ligger i planene deres å erstatte alle nåværende DVD-drev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå