kewell79 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) As of Nov. 2006 - M$ has finally got the shipment of the BenQ drives to replace the dropped Toshiba/Hitachi brands. I thought these machines would start appearing in the new production lot just before XMAS'06 or early '07 in time with the new 65nm cpu die also. It looks like M$ has started finally using them, and those owners buying machines in the Dec.'06 mfr. date range may not get a Toshiba MS28 or Hitachi v78, but the new super-quiet BenQ drive based on the Philips design - VAD6038. Endret 6. februar 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er en utrolig fin nyhet for meg hvertfall. Gir hva som helst for aa roe ned lyden... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hjelper ikke meg som sitter med en bråkete boks... Men boksen min har hatt 0 problemer! Bare fryst seg 2 ganger iløpetav 6mnd. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Hjelper ikke meg som sitter med en bråkete boks...Men boksen min har hatt 0 problemer! Bare fryst seg 2 ganger iløpetav 6mnd. 7881875[/snapback] Har bare fryst en 5-6 ganger min, siden mai, hengte seg for det meste i sommer når det var forholdsvis varmt og Oblivion stod på døgnet rundt Endret 6. februar 2007 av mX Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Da er det vel bare å ødelegge denne også da Slik at jeg får en ny.. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kunne godt byttet ut jet-turbinen min med en slik. Lenke til kommentar
patham Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kan man få en link til noen som har testa ut denne nye super stille dvdrommen? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Nice. Dette er gode nyheter for de av oss som enda ikke har skaffet seg 360. Kan vel ikke bli for stille... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Da er det vel bare å ødelegge denne også da Slik at jeg får en ny.. 7883155[/snapback] Hehe, gjør det du, men det er ikke noe jeg gidder å gjøre--har hørt så my rart om servicen. svensker som ikke kan norsk osv. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 From alot of play time on this new drive, I can tell everyone that this drive is SUPER QUIET. You still hear the drive spin very fast, but when the game is constantly loading data it's nearly inaudible. I have been sitting very close to my 360 to try and determine how the drive sounds and behaves, and IMO it's alot better than the SAMSUNG and Hitachi in nearly every aspect of operation. Link og en annen link Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Boksen min har fryst så sinnsykt mye i det siste, vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. Levere den inn å vente 3 uker på ny boks? Nei takk. Meeen On topic: Dette er også en veldig gode nyheter for meg, da støynivået er litt i høyeste laget.. Men gidder ikke selge min for å kjøpe denne, så høyt er det ikke.. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Dette er godt nytt for Xbox 360s framtid. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Boksen min har fryst så sinnsykt mye i det siste, vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. Levere den inn å vente 3 uker på ny boks? Nei takk. Meeen On topic: Dette er også en veldig gode nyheter for meg, da støynivået er litt i høyeste laget.. Men gidder ikke selge min for å kjøpe denne, så høyt er det ikke.. 7884369[/snapback] Og det var gode nyheter for deg, fordi? Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kommer det til å stoppe for dem som modder firmwaren, på dvdspillerne for å kunne spille "backup" spill? Flott at de blir mer lydløse, har selv en 360 fra første batch, og den visker ikke akkurat i vinden.. Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Gode nyheter. Kjøper kanskje en 360 selv hvis den blir stille med denne. Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 From alot of play time on this new drive, I can tell everyone that this drive is SUPER QUIET. You still hear the drive spin very fast, but when the game is constantly loading data it's nearly inaudible. I have been sitting very close to my 360 to try and determine how the drive sounds and behaves, and IMO it's alot better than the SAMSUNG and Hitachi in nearly every aspect of operation. Link og en annen link 7884210[/snapback] Litt rart, i de linkene står det at den har blitt produsert siden november. Kanskje den er i landet allerede Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) hvorfor kommer dette først nå?`Jeg har hatt en stille DVD-spiller i min stasjonære PC i årevis uansett en god nyhet Endret 7. februar 2007 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 hvorfor kommer dette først nå?`Jeg har hatt en stille DVD-spiller i min stasjonære PC i årevis uansett en god nyhet 7888808[/snapback] Den er vel ikke helt stille når den spinner full fart tenker jeg. Det vil alltid bråke når en plate spinnes fort. 360 er 12x og det vil alltid kunne høres. Så helt stille blir denne garantert ikke. Men litt stillere enn den er nå er det vel lov å håpe på. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Boksen min har fryst så sinnsykt mye i det siste, vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. Levere den inn å vente 3 uker på ny boks? Nei takk. Meeen On topic: Dette er også en veldig gode nyheter for meg, da støynivået er litt i høyeste laget.. Men gidder ikke selge min for å kjøpe denne, så høyt er det ikke.. 7884369[/snapback] Og det var gode nyheter for deg, fordi? 7884913[/snapback] Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kommer det til å stoppe for dem som modder firmwaren, på dvdspillerne for å kunne spille "backup" spill?7885041[/snapback] Ja, det stopper garantert folk fra å spille pirat spill (hvertfall til den blir hacket igjen). :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå