Gå til innhold

Ny DVD spiller i Xbox 360

kewell79

Anbefalte innlegg

As of Nov. 2006 - M$ has finally got the shipment of the BenQ drives to replace the dropped Toshiba/Hitachi brands. I thought these machines would start appearing in the new production lot just before XMAS'06 or early '07 in time with the new 65nm cpu die also. It looks like M$ has started finally using them, and those owners buying machines in the Dec.'06 mfr. date range may not get a Toshiba MS28 or Hitachi v78, but the new super-quiet BenQ drive based on the Philips design - VAD6038.
Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hjelper ikke meg som sitter med en bråkete boks...

Men boksen min har hatt 0 problemer! Bare fryst seg 2 ganger iløpetav 6mnd.

7881875[/snapback]

Har bare fryst en 5-6 ganger min, siden mai, hengte seg for det meste i sommer når det var forholdsvis varmt og Oblivion stod på døgnet rundt :wee:

Endret av mX
Lenke til kommentar
From alot of play time on this new drive, I can tell everyone that this drive is SUPER QUIET. You still hear the drive spin very fast, but when the game is constantly loading data it's nearly inaudible. I have been sitting very close to my 360 to try and determine how the drive sounds and behaves, and IMO it's alot better than the SAMSUNG and Hitachi in nearly every aspect of operation.

Link

og

en annen link

Lenke til kommentar

Boksen min har fryst så sinnsykt mye i det siste, vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. :cry: Levere den inn å vente 3 uker på ny boks? Nei takk.

Meeen On topic: Dette er også en veldig gode nyheter for meg, da støynivået er litt i høyeste laget.. Men gidder ikke selge min for å kjøpe denne, så høyt er det ikke..

Lenke til kommentar
Boksen min har fryst så sinnsykt mye i det siste, vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. :cry: Levere den inn å vente 3 uker på ny boks? Nei takk.

Meeen On topic: Dette er også en veldig gode nyheter for meg, da støynivået er litt i høyeste laget.. Men gidder ikke selge min for å kjøpe denne, så høyt er det ikke..

7884369[/snapback]

Og det var gode nyheter for deg, fordi?

Lenke til kommentar
From alot of play time on this new drive, I can tell everyone that this drive is SUPER QUIET. You still hear the drive spin very fast, but when the game is constantly loading data it's nearly inaudible. I have been sitting very close to my 360 to try and determine how the drive sounds and behaves, and IMO it's alot better than the SAMSUNG and Hitachi in nearly every aspect of operation.

Link

og

en annen link

7884210[/snapback]

Litt rart, i de linkene står det at den har blitt produsert siden november. Kanskje den er i landet allerede

Lenke til kommentar
hvorfor kommer dette først nå?`Jeg har hatt en stille DVD-spiller i min stasjonære PC i årevis

uansett en god nyhet

7888808[/snapback]

Den er vel ikke helt stille når den spinner full fart tenker jeg. Det vil alltid bråke når en plate spinnes fort.

360 er 12x og det vil alltid kunne høres. Så helt stille blir denne garantert ikke. Men litt stillere enn den er nå er det vel lov å håpe på.

Lenke til kommentar

7884369[/snapback]

Og det var gode nyheter for deg, fordi?

7884913[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...