Toreal Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) One of the more exciting games shown at E3 2006, one that seemed to jolt the gathered audience to consciousness after Kaz Hirai's hypnotist act, was Naughty Dog's jungle runner that showed up without a proper name. Now, thanks to the trademark hounds at NeoGAF, we can start calling it Uncharted: Drake's Fortune. Awkward? Yes, but better than "Untitled Naughty Dog Game." LINK He he ikke akkurat noen titel som ruller av tungen, men digger Naughty dog spill så skal følge godt med på dette. Nå venter jeg bare på et Jak & Daxter spill, så blir jeg 6000kr++ fattigere Uncharted: Drake's Fortune trailer Endret 6. februar 2007 av Toreal Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Så jo vel og bra ut det spillet.. men ga meg ikke akkurat hakeslepp! Fin natur og slikt, men alt virket statisk.. Men det kan jo endre seg.. Og hva slags gameplay vil dette spillet by på egentlig? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Venter på mer film fra dette spillet. Stilen og detaljene er ikke helt for grafikkhorer som oss, men bevegelsene er meget bra. Hvis det blir slik i det endelige spillet, kan vi få noe som kanskje til og med kan toppe Assassin's Creed på dette området... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Så rimelig heftig ut ja, men var ikke klar over at produsenten bak Jack and Daxter og ikke minst Crash Bandicoot, lagde slike spill Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Så rimelig heftig ut ja, men var ikke klar over at produsenten bak Jack and Daxter og ikke minst Crash Bandicoot, lagde slike spill 7884244[/snapback] Reckon that, trodde det var noe anime/barnslig aktig spill, men dette såg jo faktisk morsomt ut! Pene smoothe bevegelser iallefall.. Grafikken og settinga virka jo også temlig bra, dog. minna kanskje litt mye om far cry? Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 hadde håpet at det var mer et jak and daxter spill, når jeg hørte at det var naughty dog, det var noen knakende gode spille de har lagd før. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 De har jo ikke skuffet før. Så ser frem til dette. Men synes det er litt synd at insomiac og noughty dog skal lage mer voksne spill nå. De var jo pioneerer innen plattform på playstation. Makan til artige spill som de laget. Humor og alt var bare der. Men viss de får det til på et litt mer "voksent" spill. så er jeg for all del opprømt for det. Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Så det ble ikke Dude Raider ? Skuffende. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) ble litt skuffet egentlig, hadde håpet på ett nytt jack and daxter lignende spill jeg, slike spill som de lager nå finnes det jo nesten nok av. Savner litt platformspill også. edit: endret en lita feil. Endret 6. februar 2007 av marius90 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det kommer ett nytt jack and daxter. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Og nytt Ratchet and Clank! Men dette spelet ser eg verkeleg fram til. Grafikken er upåklageleg, og animasjonane spesielt imponerande. Og så er det 120% eksklusivt då. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 ble litt skuffet egentlig, hadde håpet på ett nytt jack and daxter lignende spill jeg, slike spill som de lager nå finnes det jo nesten nok av. Savner litt platformspill også. edit: endret en lita feil. 7885313[/snapback] Det kommer vel nye jak og daxter/ratchent and clank spill. bare utviklet av andre studioer. Slik som vi så med spyro og crash. Når de selskapene så seg ferdige med franchisene så solgte de konseptet videre. (å da sank kvaliteten. Så vi får se) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ratchet and Clank blir nok bra. De kastet seg over spillet med en gang de var ferdige med Resistance. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Og så er det 120% eksklusivt då. 7887198[/snapback] Jau, er jo eit velkjend faktum at slike ting gjer spela betre. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Heilt riktig, og det gjeld alle konsollane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå