Gå til innhold

Mortal Kombat med Unreal 3 engine

lektroluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja hvis det blir som det adventure spillet de ga ut med coop. MK: Annalation eller noe i den duren. Kan bli bra :p

Edit virker som om de skal forandre hele konseptet da. Kan jo sies det trengs noe nytt blod i fighting sjangeren

Endret av disabled
Lenke til kommentar

Sånn apropos, Unreal Engine 3 to Skip the Wii, så da er en Wii-versjon allerede utelukket.

Ser ut til at UE3 er i ferd med å bygge seg opp som den definitive motoren nå i starten av denne generasjonen. Morsomt at spillmotoren brukes til noe annet en FPS også. Synes å huske den brukes i rollespill som Lost Oddyssey og Mass Effect.

Epic er forresten i gang med Unreal Engine 4, men de første spillene kommer ikke før i 2010.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Jau, vil unekteleg sjå bra ut. Men det nyttar ikkje om det er det same gamle. Ivertfall ikkje hos meg. Har ikkje spelt Mortal Kombat siden toaren. Blir for mykje av det same resirkulerte skvipet.

7896022[/snapback]

Hehe har spilt en del Ultimate Mortal Kombat 3 på Xboxen i det siste, synes fremdeles det er ganske moro (_høy_ nostalgifaktor). Men det kan bli bra med UE3 dette her ja :D

edit:

Dog, det eneste som plager meg med UMK3 er at det er så forbanna vanskelig :p

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Jeg har av en eller annen mystisk grunn en svak følelse av at Epic tjener helt groteskt mye penger på alle som lisensierer UE3 ( og forsåvidt alle de andre motorene) syns nesten jeg ser annethvert spill bruker UnrealEngine.

Hvor mange spill er det som bruker UE3 allerede? hmm av de jeg kommer på.:

Gears of War

Mass Effect

Nye Mortal Kombat

R6 Vegas

Too Human

UT3

Lenke til kommentar
Jeg har av en eller annen mystisk grunn en svak følelse av at Epic tjener helt groteskt mye penger på alle som lisensierer UE3 ( og forsåvidt alle de andre motorene) syns nesten jeg ser annethvert spill bruker UnrealEngine.

Hvor mange spill er det som bruker UE3 allerede? hmm av de jeg kommer på.:

Gears of War

Mass Effect

Nye Mortal Kombat

R6 Vegas

Too Human

UT3

7896197[/snapback]

Aliens

America's Army 3.0

APB

Bioshock

Brothers In Arms: Hell's Highway

Elveon

Huxley

Lineage 3

Lost Odyssey

Medal of Honor: Airborne

Monster Madness: Battle for Suburbia

Roboblitz

Stargate Worlds

Stranglehold

Turok

New next-generation Square-Enix game

Interessant at store japanske studios satser på den. De har tidligere laget sine egne engines. Leste nylig at det koster bare $400.000 å skaffe seg lisens. Svært billig med tanke på at et høybudsjetts next-gen-spill koster $10-20 millioner å lage. Men det kan være Epic krever prosenter av salget i tillegg. De tjener nok godt med penger ja...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Jeg har av en eller annen mystisk grunn en svak følelse av at Epic tjener helt groteskt mye penger på alle som lisensierer UE3

Du må se den dokumentaren som er på Gears of War special edition ekstra disken. Der viser de huset og bilene til Epic grunnleggeren Tim Sweeney. Ser ut som om han greier seg greit. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...