lektroluv Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 In a recent interview with Game Informer, Ed Boon drops some interesting details on their next title. Absolutely blown away by the look of Gears of War, the team has decided to adopt the Unreal 3 engine to power their next title Link Dette blir bra! :!: Lenke til kommentar
patham Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Ja hvis det blir som det adventure spillet de ga ut med coop. MK: Annalation eller noe i den duren. Kan bli bra Edit virker som om de skal forandre hele konseptet da. Kan jo sies det trengs noe nytt blod i fighting sjangeren Endret 6. februar 2007 av disabled Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 virker som om de skal forandre hele konseptet da. Kan jo sies det trengs noe nytt blod i fighting sjangeren 7881509[/snapback] Det er helt sikkert. Fightere står helt fast i hengemyra og det har de gjort lenge. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Sånn apropos, Unreal Engine 3 to Skip the Wii, så da er en Wii-versjon allerede utelukket. Ser ut til at UE3 er i ferd med å bygge seg opp som den definitive motoren nå i starten av denne generasjonen. Morsomt at spillmotoren brukes til noe annet en FPS også. Synes å huske den brukes i rollespill som Lost Oddyssey og Mass Effect. Epic er forresten i gang med Unreal Engine 4, men de første spillene kommer ikke før i 2010. Endret 6. februar 2007 av kilik Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kilik, jau, UE III har fått seg eit godt fotfeste allereie. Med titlar som Too Human, Mass Effect, Gears of War ++ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Skaffa meg Armageddon til PS2 imens jeg venter på Mortal Kombat 8 Bare tenker på hvor flott spillet kommer til å se ut med UE3-motoren, og folka som Sub Zero, Shang Tsung, Scorpion, Sonya og mangen til er bare til å fryde av om hvordan dem ser ut Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jau, vil unekteleg sjå bra ut. Men det nyttar ikkje om det er det same gamle. Ivertfall ikkje hos meg. Har ikkje spelt Mortal Kombat siden toaren. Blir for mykje av det same resirkulerte skvipet. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jau, vil unekteleg sjå bra ut. Men det nyttar ikkje om det er det same gamle. Ivertfall ikkje hos meg. Har ikkje spelt Mortal Kombat siden toaren. Blir for mykje av det same resirkulerte skvipet. 7896022[/snapback] Hehe har spilt en del Ultimate Mortal Kombat 3 på Xboxen i det siste, synes fremdeles det er ganske moro (_høy_ nostalgifaktor). Men det kan bli bra med UE3 dette her ja edit: Dog, det eneste som plager meg med UMK3 er at det er så forbanna vanskelig Endret 8. februar 2007 av SBS Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har av en eller annen mystisk grunn en svak følelse av at Epic tjener helt groteskt mye penger på alle som lisensierer UE3 ( og forsåvidt alle de andre motorene) syns nesten jeg ser annethvert spill bruker UnrealEngine. Hvor mange spill er det som bruker UE3 allerede? hmm av de jeg kommer på.: Gears of War Mass Effect Nye Mortal Kombat R6 Vegas Too Human UT3 Lenke til kommentar
patham Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Så en liste med antall studioer og utviklere som hadde lisensiert den og den var STOR Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jeg har av en eller annen mystisk grunn en svak følelse av at Epic tjener helt groteskt mye penger på alle som lisensierer UE3 ( og forsåvidt alle de andre motorene) syns nesten jeg ser annethvert spill bruker UnrealEngine. Hvor mange spill er det som bruker UE3 allerede? hmm av de jeg kommer på.: Gears of War Mass Effect Nye Mortal Kombat R6 Vegas Too Human UT3 7896197[/snapback] Aliens America's Army 3.0 APB Bioshock Brothers In Arms: Hell's Highway Elveon Huxley Lineage 3 Lost Odyssey Medal of Honor: Airborne Monster Madness: Battle for Suburbia Roboblitz Stargate Worlds Stranglehold Turok New next-generation Square-Enix game Interessant at store japanske studios satser på den. De har tidligere laget sine egne engines. Leste nylig at det koster bare $400.000 å skaffe seg lisens. Svært billig med tanke på at et høybudsjetts next-gen-spill koster $10-20 millioner å lage. Men det kan være Epic krever prosenter av salget i tillegg. De tjener nok godt med penger ja... Endret 8. februar 2007 av kilik Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har av en eller annen mystisk grunn en svak følelse av at Epic tjener helt groteskt mye penger på alle som lisensierer UE3 Du må se den dokumentaren som er på Gears of War special edition ekstra disken. Der viser de huset og bilene til Epic grunnleggeren Tim Sweeney. Ser ut som om han greier seg greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå