VetleRsport Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 kan bli litt tøffe de der da Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 hjelp... ikke ødelegg finebilen da Tviler på at det blir veldig bra med sprayboks.. du kan jo bruke lakksprøyte da.. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Åssen kan man få en ellers trist bil til å bli annerledes uten å bruke mye penger på den? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Åssen kan man få en ellers trist bil til å bli annerledes uten å bruke mye penger på den? 8192139[/snapback] Vask innvendig og utvendig gjør sitt Nye setetrekk (sånne man bare drar over), nye felger (om man vil koste på litt). edit: Polering! Endret 19. mars 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Blir vel veldig standard det da Men en liten update i hva som ser ut til å bli planene med den nå: - Lakkere lysegrønn, med svart panser, svart tak og svart bakluke - Øyelokk - Grønne neon under - Setetrekk - Muligens noen brukte felger som ser litt bedre ut - Karbon spoiler Endret 19. mars 2007 av Nstin Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Nå virker det som om jeg har mista nøkla til bilen Mye er det for ny tenningslås? Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Dåkke må jo ikkje laga heilt like bilar, Det er jo alltid kjekt og ha litt ulikebiler:P. Ha heller ein liten konkuranse om kem så får tøffast til ein liten penge:P. Lykke til;D Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Dåkke må jo ikkje laga heilt like bilar, Det er jo alltid kjekt og ha litt ulikebiler:P. Ha heller ein liten konkuranse om kem så får tøffast til ein liten penge:P. Lykke til;D 8230383[/snapback] Takk takk.. men nå ble det slik at den bilen kompisen min skulle ha ble skrota Så nå er det bare jeg som har. Bah jeg finner ikke bilnøklene. Har sikkert klart å miste de i fylla.. er så typisk meg. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) ta nøkkern og låsene fra den som skal skrotes ? Endret 26. mars 2007 av pc^2004 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 ta nøkkern og låsene fra den som skal skrotes ? 8238888[/snapback] Hei den var ikke dum du! Haha, det burde jeg ha tenkt på jeg og. Får vel ringe å høre med han kompisen min som kjenner han som skal skrote bilen Takk! Nå er det ikke lenge til jeg må få bilen på veien. Fatter kommer snart hjem, 5 uker til bare. Gleder meg veldig til å få bilen på veien og kjøre min helt egne bil Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 ta nøkkern og låsene fra den som skal skrotes ? 8238888[/snapback] Hei den var ikke dum du! Haha, det burde jeg ha tenkt på jeg og. Får vel ringe å høre med han kompisen min som kjenner han som skal skrote bilen Takk! Nå er det ikke lenge til jeg må få bilen på veien. Fatter kommer snart hjem, 5 uker til bare. Gleder meg veldig til å få bilen på veien og kjøre min helt egne bil 8241332[/snapback] Hehe lykke til:D Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kons. om å ta tust først, det er det viktigste. Når du skal skifte olje så fyll helsyntetisk olje dersom du har planer om å ha motoren framover Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Kons. om å ta tust først, det er det viktigste. Når du skal skifte olje så fyll helsyntetisk olje dersom du har planer om å ha motoren framover 8262057[/snapback] Åssen tar man rust da? Vet man må pusse bort og tectylere eller noe.. men hvordan gjør man det? hva bruker man og sånt? Eneste jeg kan om bil er hvordan jeg skal kjøre den hehe. Det viktigeste er å få den på veien før fatter kommer hjem hehe Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Jada, bilen står på akkurat samme sted som den gjorde i mars Har fortsatt ikke nøkkel, og den kunne ikke bestilles fra opel heller. Noen som veit hva jeg kan få gjort? jeg har ringt rundt til titalls bilopphoggere, ingen har tenningslås, bilen må nemlig flyttes. Edit: Eller bare en løsning på hvordan jeg kan få fjernet rattlåsen rett og slett, bilen står nemlig i veien, så vi må parkere i grøfta. Endret 6. november 2007 av Nstin Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 bank en litt stor og kraftig skrutrekker inn i tenningsløsen, dette kan funke.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Byttet dekk på en slik igår faktisk. Det var en 90-modell, hadde gått 80 000km! Det som overrasket meg var hvor mye rust det var på den, var omtrent umulig å finne et jekkepunkt. Større dekk hadde gjort seg på den. 145 R13 er ikke så massivt. Endret 7. november 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå