avtrekkeren Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Da Komplett her for et par uker siden fikk inn sine Gainward 8800GTS som de kjørte på ukens tilbud til kr 3395,-, la jeg samtidig merke til at de fikk inn Gainward 8800GTX. Disse priset de da til 4795,-, uten at kortet var på tilbud noen plass. Ettersom jeg må ha nytt skjermkort da jeg skal kjøre to skjermer (har SLI nå på 2x 7800GTX, og da får jeg bare en skjerm :/), samt at jeg i tillegg skulle bestille noe greier til 360'n min + noe småtteri, tenkte jeg at "okei, kanskje de kjører tilbud på dette kortet snart", så jeg avventet kjøp i håp om å kanskje få det til litt over 4 lapper, samt å få alt jeg trengte i en bestilling. Så langt har det ikke kommet noe tilbud på dette kortet (har fulgt det nøye), men nå da de startet med Crazy Week har de øket prisen med ca 17% (800kr) til 5595,- :/ Er det slik at denne Crazy Week'en gjør at priser hopper voldsomt opp og ned? Eller har de tenkt å kjøre kortet på "tilbud" nå til 4795,- igjen? Legger for øvrig merke til at kortet fortsatt på nåværende tidspunkt ligger i prisguiden som 4795,-. En annen ting er at Komplett's billigste 8800 GTX uansett merke ligger på 5449,-. Kjipt, er vant med små prisjusteringer - mens syns da denne var drøy. edit: leifen og spacebar Endret 6. februar 2007 av KriFos Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hele crazzy weekend greiene stinker hos komplett.no! De har jo bare ukens tilbud og noe greier de har solgt for samme prisen lenge! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Så langt har det ikke kommet noe tilbud på dette kortet (har fulgt det nøye), men nå da de startet med Crazy Week har de øket prisen med ca 17% (800kr) til 5595,- :/ Er det slik at denne Crazy Week'en gjør at priser hopper voldsomt opp og ned? Eller har de tenkt å kjøre kortet på "tilbud" nå til 4795,- igjen? 7881342[/snapback] Denne er hverken på "ukens tilbud" eller på "Crazy week tilbud" hos komplett. Ser at Multicom selger samme kortet til 5.725,- så dette gjenspeiler nok prisen for øyeblikket. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Les nå hele posten min da før du svarer da, PerB. Da ser du at de akkurat har satt opp prisen nå når de begynte med Crazy Week, og at jeg heller ikke har sagt at de HAR dette på tilbud, men spør om de KOMMER til å sette denne på "tilbud" (i anførselstegn) etter at de har satt opp prisen. Sjekker du prisguidens historikk ser du at prisen på kortet har lagt "lavt" i flere uker. Det er prisøkningen på 800 kr jeg ikke skjønner noe av. At de andre webshoppene har dyrere kort kan være fordi de har kjøpt inn dyrere parti tidligere. Komplett har gått fra å være billigst til å bli nesten dyrest. Her er prishistorikken: https://prisguiden.no/product.php?produc...dac80e78caad8d0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå