GoBu Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen som vet hvor man kan laste ned norsk tastautr oppsett? Har ikke norsk paa min engelske versjon, og det er ganske irriterende:/ Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Hmm.. Så det ligger ikke inne i det hele tatt? For vanligvis så finner du det jo inne på kontrollpanel->instillinger for region og språk->språk->Detaljer.. Der er det også på Xp pro sp2 utgaven jeg vanligvis har brukt (engelsk utgave) Endret 6. februar 2007 av Volvokongen Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 På engelsk XP ligger norsk tastatur inne, bare å legge inn via kontrollpanel. Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 hm... under languages, detatils kan jeg velge norwegian input language, men naar jeg trykker add og velger keyboard layout er det bare US og noen andre. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Er dette en normal XP installasjon eller noe jalla greier hvor mye er fjernet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå