Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Merkelig situasjon. Eller bare meg?

Gjest Gjest_Huffameg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Huffameg_*

Ja, jeg bruker gjestefunksjonen fordi det er flere på forumet som vet hvem jeg er.

Den siste tiden har vært den flotteste tiden i hele mitt liv faktisk. Møtte en fantastisk jente for en 4 ukers tid siden, og vi har vært sammen så ofte vi kan på disse 4 ukene. Vi sendte meldinger hver eneste dag, hele tiden og hun signaliserte tydelig at hun liker/likte meg. Problemet er nå at i går og i dag har hun virka veldig "avvisende" om man kan si det på den måten. Vi var nemlig på en fest i helga, og da ble hun med meg hjem isteden for veninna si (som måtte ta bussen alene hjem), vi var alle ganske fulle, så ingen av oss tenkte for mye.

Sitter nå med en veldig trist følelse inni meg, fordi hun pleide alltid å sende meg meldinger hver eneste dag, hele tiden for bare noen dager siden. I dag og i går har hun ikke sendt noen, og når jeg har sendt til henne har svarene vært veldig knappe. Trenger jo ikke selvfølgelig å ha noe med meg å gjøre, siden hun har mye å gjøre denne uka osv, men allikevel er det en utrolig ekkel følelse. Tenker på henne hele tiden og over hva som skjer framover, og om det kommer til å bli oss to osv. :(

Ja, måtte bare få det ut, håper på noen gode svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er i en lignende situasjon selv, bare det er ikke dine sko jeg er i.

Slik som jeg ser det kan jo det hende at de 4 ukene har blitt litt mye, kan jo slappe av litt :p Men hvis hun har noe på hjertet sier hun det nok, finnes mange forskjellige følelser, kan hende at dere ikke har de samme. Eneste tipset jeg kan gi deg er å se hvordan det går framover, ikke pøs på med meld. Vis at du er der, men la henne ta styringen litt så ser du fort om det er hun som stresser over andre ting eller om det er dere som har ett problem. Lykke til!

Lenke til kommentar
Du håper på noen gode svar fra oss? Hva i svarten skal vi liksom bidra med her?

Vel okai...

ZOMG LOL DETTA HER GÅR SÅ BRA SÅ VETTU, BARE VENT Å SE!  :love:  :love:  :love:  :love:

7881230[/snapback]

Så oppmuntrende du er :)

Trådstarter:

Var jeg deg, ville jeg ventet til i morgen for å se om situasjonen har forbedret seg. Om den ikke har gjort det til i morgen, ville jeg ringt henne etter skolen/jobb for å høre hva som egentlig skjer. Eventuelt arrangere et lite møte over en øl eller en kopp kaffe/te for å prate om det.

Men som du sier, så vet du jo at hun har en travel uke foran seg. Det kan hende hun bare er stresset. Når man er forelska er det bøttevis med tanker som flakser hemningsløst rundt i hodet, og det er vanskelig å konsentrere seg om ting man egentlig skal gjøre.

Hvem vet, det kan jo hende hun er flink med prioriteringer? ;)

Ta en prat med henne om det, så går det nok fint :)

Hold oss gjerne oppdatert.

Koz og klemz :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for gode svar! Har tenkt til å snakke med henne i morgen, jeg klarer nok ikke å sove i natt ass :(

Tenker på henne absolutt hele tiden.. uff..

Lenke til kommentar
Takk for gode svar! Har tenkt til å snakke med henne i morgen, jeg klarer nok ikke å sove i natt ass :(

Tenker på henne absolutt hele tiden.. uff..

7881279[/snapback]

Forstår godt at du er bekymra, men prøv å vri det om til det positive. At hun for eksempel prioriterer skolearbeid e.l.

Ta deg en runk, sov godt, og prøv å tenke på noe annet :)

Lenke til kommentar
..Er jenta ung kan det tyde på at hun muligens ikke vil gå noe lengere med deg. =/

7889264[/snapback]

Er det alderbassert ? :hmm:

Jeg har selv stopped for å tenke noen ganger, da kan man virke avvisende. Selv om man bare er frustrert og ikke helt sikker på hvordan det går.

Noen ganger er jeg sliten etter å ha jobber en halv dag, da kan jeg også virke avvisende. Iallefall ikke døm utifra alder.

Lenke til kommentar

Ett svar; Ikke jag etter henne.

Dvs ikke mas, ikke ring 28 ganger om dagen og labli teppebombing med sms. Hold deg unna 2-3 dager, gjør noe annet og la henne få sjansen til å savne deg. Hvis du er -altfor- tilgjengelig så vil det før eller siden skjære seg, og gjerne før.

Og for å komme eventuelle protester i forkjøpet; Yep, det er et sjansespill. Nei, du har ingen garantier for at det vil funke, men jeg vil tro at bunnen ikke detter ut av verden selv om hun stikker av.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Har vært i samme situasjon selv, senest i desember. Vi sendte meldinger og pratet hele tiden, men så hørte jeg ikke mer på et par dager. Jeg bestemte meg for å la henne få ta neste steg, for å se om hun virkelig brydde seg. La henne få savne deg, slik hun innser om hun bryr seg om deg eller ikke.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Hard to get er noe av det mest idiotiske som finnes. Er en jente slik så pleier jeg(og flere bekjente) bare å miste interessen ,med mindre hun er virkelig spesiell.. Liker hun deg så kommer hun nok til å prøve seg før eller senere.

Er hun hard to get så ikke sett hun så høyt på prioriteringslista. Ta heller noen hyggelige kvelder sammen med noen kamerater. Da finner du at det er faktisk er deilig å slippe alt som heter jenter og tanker ang dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...