nocturno_culto Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 hvor mye skal jeg slipe vekk på cpu lokket alså toppen av lokket, hvor mye skal veKK ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Har du hørt om google? http://forum.overclock3d.net/showthread.php?t=4735 http://www.thetechrepository.com/showthread.php?t=71 Du skal slipe til du bare har kobber, og til dette kobberet er helt flatt og ikke har noen riper. Endret 6. februar 2007 av Herr Brun Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 har noen en link til det sandpapiret som børr brukes her?? en link til en norsk side som selger det altsa?? eller fortell hvordan sandpapir som egner seg best.. takk Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Link til produkt hos Microplex. Jeg har aldri brukt dette eller noe annet til dette formålet, så dette er bare et tips om hvor du kan kjøpe slikt papir. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 har noen en link til det sandpapiret som børr brukes her?? en link til en norsk side som selger det altsa?? eller fortell hvordan sandpapir som egner seg best.. takk 7888491[/snapback] Du skal ha vannslipepapir (mørk overflate) og du finner det i alle jernvare-butikker. Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Du skal ha vannslipepapir (mørk overflate) og du finner det i alle jernvare-butikker. 7888558[/snapback] ok, takk for svar, det her jeg jo faktisk liggende hjemme Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 testet dette i dag på den gamle datan min og resultatet var yppelig tempen på amd 3000+ 1,8@2,4 med orginal kjøler gikk ned fra 45 til 28-30grader!! hele 15 grader forskjeld!! genialt!! dette skal jeg gjøre på den datane jeg bruker nå også ass!!:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå